Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erään kundin fb-päivitys liittyen homoihin.

Vierailija
29.11.2014 |

Ennen kun kopsaan tänne haluan varmistua että voiko toisen kirjoittamaa tilaa kopioida tänne?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän tehnyt päivityksen julkiseksi? Muistatko pyyhkiä nimen pois? Tahtoisitko itse, että päivityksesi jaettaisiin AV-palstalla?

Vierailija
2/15 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kopioimatta, ketään ei täällä kiinnosta anyways. APlla suuret luulot itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, oisin vaan halunnut jakaa maailman ontuvimmat perustelut miksi homous on syntiä. Yksi kundin sanoma oli se että jos olet homo en voi tehdä lapsia sinun kanssasi joten älä puhu minulle enkä halua adoptiolapsia kanssasi.
Wooot

Vierailija
4/15 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:13"]Äh, oisin vaan halunnut jakaa maailman ontuvimmat perustelut miksi homous on syntiä. Yksi kundin sanoma oli se että jos olet homo en voi tehdä lapsia sinun kanssasi joten älä puhu minulle enkä halua adoptiolapsia kanssasi.
Wooot
[/quote]

Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Luuletkos sitten itse olevasi parempi ihminen, kun haluat jakaa ystäväsi tekstejä av.lle?

Vierailija
5/15 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:13"]Äh, oisin vaan halunnut jakaa maailman ontuvimmat perustelut miksi homous on syntiä. Yksi kundin sanoma oli se että jos olet homo en voi tehdä lapsia sinun kanssasi joten älä puhu minulle enkä halua adoptiolapsia kanssasi.
Wooot
[/quote]

Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Luuletkos sitten itse olevasi parempi ihminen, kun haluat jakaa ystäväsi tekstejä av.lle?
[/quote]
Se, että mielipide on mahdollista esittää, ei tarkoita, että mielipide olisi arvokas tai hyvä.

Vierailija
6/15 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä nettiin laitetaan on julkista. Vaikka facebookprofiilissa olisit säätänyt yksityisyysasetuksia, kaikkia kirjoituksiasi/kuviasi saadaan käyttää ja julkaista muuallakin. Eli saat kopsata tuon jätkän kirjoittaman tekstin tänne. (Huom. Plagioinnin ja copyright-kuvien käytön ero.)

Vierailija
7/15 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tänne..
Jos olet homo aivosi on vika tai sä oot sairas ihminen jos olet homo älä tuu puhuu mulle koska mä en saa lapsia sun kanssasi enkä halua mitää adoptio lapsia sun kanssasi..... Vittu homot te ette tiedä mitää seksistä saatana .... nainen on aina best minä nauti nainen seurassa fuck all gay kill dem all out there.... Suomu pilas muide lapset tulevaisuus näin ei se pitäny mennä.... Jos Jumala ei hyväksynyt homoparit mut ihminen hyväksyy olkoon Jumala viha teidän puolella.....

Vierailija
8/15 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että haluat ottaa riskin siitä, että sinut tunnistetaan? Ei sinua mikään sinällään kiellä sieltä hänen kirjoittaamansa ajatuksenjuoksua kopioimasta.

Vierailija
9/15 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:08"]Laitan tänne..
Jos olet homo aivosi on vika tai sä oot sairas ihminen jos olet homo älä tuu puhuu mulle koska mä en saa lapsia sun kanssasi enkä halua mitää adoptio lapsia sun kanssasi..... Vittu homot te ette tiedä mitää seksistä saatana .... nainen on aina best minä nauti nainen seurassa fuck all gay kill dem all out there.... Suomu pilas muide lapset tulevaisuus näin ei se pitäny mennä.... Jos Jumala ei hyväksynyt homoparit mut ihminen hyväksyy olkoon Jumala viha teidän puolella.....
[/quote]

Miksi sulla edes on tällaisia kavereita?

Vierailija
10/15 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:08"]

Laitan tänne.. Jos olet homo aivosi on vika tai sä oot sairas ihminen jos olet homo älä tuu puhuu mulle koska mä en saa lapsia sun kanssasi enkä halua mitää adoptio lapsia sun kanssasi..... Vittu homot te ette tiedä mitää seksistä saatana .... nainen on aina best minä nauti nainen seurassa fuck all gay kill dem all out there.... Suomu pilas muide lapset tulevaisuus näin ei se pitäny mennä.... Jos Jumala ei hyväksynyt homoparit mut ihminen hyväksyy olkoon Jumala viha teidän puolella.....

[/quote]

Olen nähnyt saman tahallaan väärin kirjoitetun tekstin. Viherliiga tehtailee näitä että voivat sitten perustella että yhyy persut on tyhmiä.

Vierailija
11/15 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:12"]

Laitan tänne.. Jos olet homo aivosi on vika tai sä oot sairas ihminen jos olet homo älä tuu puhuu mulle koska mä en saa lapsia sun kanssasi enkä halua mitää adoptio lapsia sun kanssasi..... Vittu homot te ette tiedä mitää seksistä saatana .... nainen on aina best minä nauti nainen seurassa fuck all gay kill dem all out there.... Suomu pilas muide lapset tulevaisuus näin ei se pitäny mennä.... Jos Jumala ei hyväksynyt homoparit mut ihminen hyväksyy olkoon Jumala viha teidän puolella.....

[/quote]

Olen nähnyt saman tahallaan väärin kirjoitetun tekstin. Viherliiga tehtailee näitä että voivat sitten perustella että yhyy persut on tyhmiä.

[/quote]

tämä oli kyllä ihan oikea.. Päivitys oli ystäväni ystävän..

Vierailija
12/15 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joka ei puhu suomea äidinkielenään?

Vierailija
13/15 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] no ei selvästi :D!

Vierailija
14/15 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eikä oikein englantiakaan? XD

Vierailija
15/15 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:22"]

Kaikki mikä nettiin laitetaan on julkista. Vaikka facebookprofiilissa olisit säätänyt yksityisyysasetuksia, kaikkia kirjoituksiasi/kuviasi saadaan käyttää ja julkaista muuallakin. Eli saat kopsata tuon jätkän kirjoittaman tekstin tänne. (Huom. Plagioinnin ja copyright-kuvien käytön ero.)

[/quote]

Miksi kaikki alapeukut? Kai olette tietoisia siitä että olette käyttäjäehdot hyväksyttyänne luovuttaneet oikeudet kuviinne ja julkaisuihinne facebookille, ja että kaikki minkä nettiin laitatte jää sinne? Ekä ole mitään lakia joka kieltäisi toista levittämästä julkaisujasi myös muilla kanavilla. Eri asia on sitten plagiointi, eli jos väität esim. toisen luomaa tekstiä omaksesi. Ammattilaiset merkkaavat myös omat kuvansa tai estävät niiden latauksen verkosta välttääkseen kuvien laitonta käyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi