Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Homorummutus" ei olisi ollut näin suurta...

Vierailija
29.11.2014 |

Jos lakialoitetta ei olisi vastustettu niin kiivaasti.

Kiitos kaikille aktiivisille vastustajille, ilman teitä voitto ei olisi tuntunut näin hyvältä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:04"]

Tämän haluaisin sanoa kaikille joiden mielestä Suomessa olisi tärkeämpiäkin asioita: Joukolle suomalaisia tämä tasa-arvo lain edessä on tärkeä asia; kun omat asiat ovat kunnossa, on myös helpompi keskittyä muihin. Tämä joukko ei koostu myöskään vain homoista ja lesboista. Se koostuu heistä, heidän ystävistään, vanhemmistaan, lapsistaan ja lähipiiristään työnantajia myöten.

[/quote]

Eli tyrmäät argumentin "onhan tärkeämpiäkin asioita" mutta käytät sitä itse priorisoidaksesi nämä homoavioliitot muiden ohitse?

[/quote]

Tyrmään sen, että jankutetaan netissä siitä, että on tärkeämpiä asioita, mutta ei olla itse valmiita tekemään mitään sen tärkeämmän asian eteen tai esiintuomiseksi.

Vierailija
2/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustus ei olisi ollut noin suurta ilman tuota järjettömiin mittoihin kasvatettua homorummutusta.

Ihmisoikeuskysymys tosiaankin, lol. Henkilökohtaisesti ei kiinnosta suuntaan eikä toiseen tämä laki, väitin kuitenkin vastaan juuri tämän järjettömän metelin vuoksi.  

Suomella on isompiakin ongelmia. Itseasiassa niitä on aivan helvetisti ja aivan helvetin hankalia, silti kukaan, edes homot, ei pidä niistä meteliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:53"]

Jos lakialoitetta ei olisi vastustettu niin kiivaasti. Kiitos kaikille aktiivisille vastustajille, ilman teitä voitto ei olisi tuntunut näin hyvältä.

[/quote]

Täysin samaa mieltä!

Tuntuu mahtavalta kääntää veistä haavassa ja lukea Räsäsen ja Soinin kiukutteluja lehdistä.

Vierailija
4/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:53"]

Jos lakialoitetta ei olisi vastustettu niin kiivaasti. Kiitos kaikille aktiivisille vastustajille, ilman teitä voitto ei olisi tuntunut näin hyvältä.

[/quote]

Täysin samaa mieltä!

Tuntuu mahtavalta kääntää veistä haavassa ja lukea Räsäsen ja Soinin kiukutteluja lehdistä.
[/quote]

Samaa mieltä! Mä henkilökohtaisesti koen että he ansaitsevat sen. Oon itse lesbo ja tiennyt sen jo ala-asteelta asti. Mä olen kokenut kamalaa kiusaamista koko yläasteen ajan ja vähän lukiossakin niin tyttöjen kuin poikienkin taholta. Oon suurimmilta osin päässyt siitä kiusaamisesta yli, mutta nyt saan hieman oikeutta traumoilleni. Oon ehkä paha ihminen joidenkin mielestä, mutta osaan olla ottamatta niistä mielipiteistä itseeni. Sitä on muutenkin pitänyt tässä vuosien saatossa vähän opetella.

Vierailija
5/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässäpä meillä varsinaisia suvaitsevaisia?

Vierailija
6/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:28"]No tässäpä meillä varsinaisia suvaitsevaisia?
[/quote]

Mitä vitun suvaitsevaisia - minä en ainakaan ole koskaan sanonut suvaitsevani tyhmyyttä, epäloogisuutta, järjen köyhyyttä, ilkeyttä tai pikkusieluisuutta.

Vierailija
7/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:28"]No tässäpä meillä varsinaisia suvaitsevaisia?
[/quote]

Mitä vitun suvaitsevaisia - minä en ainakaan ole koskaan sanonut suvaitsevani tyhmyyttä, epäloogisuutta, järjen köyhyyttä, ilkeyttä tai pikkusieluisuutta.
[/quote]

Saati kiusaamista, syrjimistä ja jopa fyysisiä pahoinpitelyjä, joita homot kohtaavat

Vierailija
8/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:28"]No tässäpä meillä varsinaisia suvaitsevaisia? [/quote] Mitä vitun suvaitsevaisia - minä en ainakaan ole koskaan sanonut suvaitsevani tyhmyyttä, epäloogisuutta, järjen köyhyyttä, ilkeyttä tai pikkusieluisuutta.

[/quote]

Et sitten varmaan suvaitse itseäsi. Tästä syystä sinulla on varmaan henkisesti vaikeata mutta rehellisesti sanottuna ihan sama minulle. 

Vierailija
9/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja saa kiittäminen tästä kun niin kovin vastustivat lakia ja Soinin idiootti vielä mesusi äänestyksen jälkeen.

Vierailija
10/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja pakkoruotsin idioottimaiset perustelut lisäävät jatkuvasti pakkoruotsin vastustusta!

Vierailija
11/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:45"]

Joo ja pakkoruotsin idioottimaiset perustelut lisäävät jatkuvasti pakkoruotsin vastustusta!

[/quote]

Mun suosikki on tämä yhden ministerin vähän aikaa sitten lausuma perustelu, että pakkoruotsi pitää olla, koska sitten voi saada poikaystävän Ruotsista...

Vierailija
12/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempiakin ongelmia on, kuten se että nuori pedofiili ei saa mistään apua suuntautumisensa kanssa elämiseen.

Vierailija
13/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän haluaisin sanoa kaikille joiden mielestä Suomessa olisi tärkeämpiäkin asioita: Joukolle suomalaisia tämä tasa-arvo lain edessä on tärkeä asia; kun omat asiat ovat kunnossa, on myös helpompi keskittyä muihin. Tämä joukko ei koostu myöskään vain homoista ja lesboista. Se koostuu heistä, heidän ystävistään, vanhemmistaan, lapsistaan ja lähipiiristään työnantajia myöten.

Jos sinulla, joka tässäkin ketjussa nostit nämä tärkeämmät asiat esiin, on todella jokin yksi kirkas asia mielessäsi, toimi! Nyt sinulla on hieno esimerkki siitä, kuinka kovalla työllä, loputtomilla tunneilla ja samanmielisellä joukolla on mahdollisuus saada aikaiseksi suuri muutos. Älä huutele netissä, kuinka asioita pitäisi muuttaa, vaan tee konkreettisesti jotain, joka edistää tätä asiaa. Voit sitten itse vuosien päästä kokea samanlaista riemua, helpotusta ja onnea, kuin nämä kampanjalaiset; teoilla on merkitystä ja joukossa voimaa.

Yksikään teko hyvinvoinnin puolesta ei ole toiselta pois. Kannustan siis kaikkia toimimaan paremman yhteiskunnan puolesta. Se saavutetaan nimenomaan toimimalla, ei valittamalla keskustelupalstalla toisten aktiivisuudesta.

Vierailija
14/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorihan saa olla pedofiili. Ei siitä tuomita. Vasta kun vanhana ukkona tykkää nuoremmista se katsotaan olevan joidenkin ahdasmielisten junttien mielestä epäsuotavaa.

Vierailija
15/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suvaitsem ihmisiä, en asenteita. Ja ero mun ja homojen vastustajien välillä on se, että vaikka mä en suvaitse heidän mielipiteitään ja asenteitaan, mä en silti ole riistämässä heiltä ihmisoikeutta tulla kohdelluksi tasa-arvoisena yhteiskunnan jäsenenä lain edessä.

Vierailija
16/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:05"]

Nuorihan saa olla pedofiili. Ei siitä tuomita. Vasta kun vanhana ukkona tykkää nuoremmista se katsotaan olevan joidenkin ahdasmielisten junttien mielestä epäsuotavaa.

[/quote]

En halua vanhojen setien raiskaavan lapsia = olen juntti. Here we go again.

Oman ikäisistään tykkäävät eivät muuten ole pedofiileja. Ota selvää termistöistä, ennen kuin yrität argumentoida. Säästät meidät muut myötähäpeältä.

Vierailija
17/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:15"]Oman ikäisistään tykkäävät eivät muuten ole pedofiileja. Ota selvää termistöistä, ennen kuin yrität argumentoida. Säästät meidät muut myötähäpeältä.[/quote]

Paraskin puhuja, googlaahan itsekin termit kuntoon. Henkilön ikä ei millään tavalla vaikuta siihen, onko hän pedofiili vaiko ei. Pedofilia on seksuaalista kiinnostumista esipuberteetti-ikäisiä lapsia kohtaan. Aivan yhdentekevää, onko kiinnostujana 10-vuotias vaiko 40-vuotias.

Luulet varmaan, että pedofilia on lapsiin sekaantumista (ei ole, pedofilia on tila aivoissa, ei teko), tai että kaikki lapsiin sekaantuminen on pedofiliaa (ei ole, vain esipuberteetti-ikäisiin on).

Esim. 90-vuotiaan seksiseikkailut 14-vuotiaan kanssa eivät ole pedofiliaa. 4-vuotiaan kanssa kylläkin, koska ei puberteettia. Ja se 4-vuotias voi olla pedofiili, jos on kiinnostunut toisista nelivuotiaista.

Vierailija
18/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi nuori saa olla pedofiili kun se ei ole rangaistavaa hänelle. Vasta ikä tekee samasta asiasta rangaistavan sekä antaa suvaitsemattomille polttoainetta. Ei ihmisen suvaitsevaisuus saa olla rajoittunutta, vaan hänen tulee sitä ollessaan rohkeasti ja häpeilemättä tuomita kaikki vähänkin poikkeavat eikä leikkiä olevansa muka jotenkin ymmärtävä ja empaattinen, vaan tulla kaapista ulos junttiudessaan.

Vierailija
19/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:10"]Suomella on isompiakin ongelmia. Itseasiassa niitä on aivan helvetisti ja aivan helvetin hankalia, silti kukaan, edes homot, ei pidä niistä meteliä.[/quote]

Harvapa niistä ongelmista on sellainen, että se on helposti korjattu yhdellä äänestyksellä eduskunnassa.

Eihän se mitään auta riehua ja mekastaa kauppataseen vajeesta, jos sille ei ole hyviä ratkaisuja esittää.

Vierailija
20/27 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pidän nyt vaikka Timo Soinin näkemyksiä maailmasta ylipäänsä täysin logiikan vastaisina ja välillä suorastaan pahansuopina, mutta että yrittäisin kieltää ko. henkilöltä oikeuden mennä naimisiin tai adoptoida lapsia ihan vaan koska mä en tykkää, niin... no, sehän olisi ihan sairasta!