Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hormonikierukka vai sterilisaatio? Olen 39v ja lapsiluku täynnä.

Vierailija
29.11.2014 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterin otin itse, kun olin 42v.

Vierailija
2/6 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset nykyään runsaat. Auttaisiko kierukka? Pillerit ei käy, joten pelkään että hormonikierukkakaan ei. Steri olisi ehkä hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin hormonikierukan. Ihan siitä syystä, että jos menkat loppuisi. 

Jos kierukka ei syystä tai toisesta sovi, niin sitten käyn sterissä. Mulla tosin ikää vasta 30v.

senkin vuoksi lääkäri suositteli kokeilemaan kierukkaa. Edellispäivänä asennettu. Ei mitään kipuja / tuntoja eikä vuotoja :)

Vierailija
4/6 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lisää. Mulle ei myöskään pillerit käy. Yksityinen gyne kuitenkin vakuutti, että kierukka on aivan eri asia.

Vierailija
5/6 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suositeltiin hormonikierukkaa. Syystä että tämän ikäisenä (n. 40) saattaa muutenkin jo alkaa esiintymään kaikenlaista vuotohäiriötä, ja mulla on aina ollut runsaat kuukautiset. Kierukka on ollut jo vuosia, ja menkat kyllä tulee aina ajallaan mutta ovat todella paljon niukemmat kuin ennen kierukkaa. Minulle myös ei sopinut pillerit enää lasten saamisen jälkeen +30 ikäisenä. Hormonikierukka on ollut hyvä.

Vierailija
6/6 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset hyvät, mites ois kerrankin MIEHELLE se sterilisaatio?? Päivkirurginen, helpompi toimenpide. Miksi nainen on aina kärsijä näissä? Olettaen siis että ap on vakisuhteessa.