Mitä tehdä?
Olen ollut yli 10v. yhdessä naiseni kanssa (lapsiakin on) ja ollut nyt jonkin aikaa rinnakkaissuhteessa toisen naisen kanssa. Rakastan naistani yli kaiken, joka on ihana ja fiksu, mutta seksi on mitään sanomatonta, pillu löysempi (ollut samanlainen jo ennen synnytyksiä), ei jaksa ottaa suihin, ei jaksa olla päällä, eikä nainen jaksa yleensäkkään nähdä vaivaa seksin eteen. Toinen nainen taas on peto sängyssä, mutta ajatusmaailmat ei ihan kohtaa. Mitä ihmettä pitäisi tehdä, jättää nykynen vai ei?
Kommentit (2)
Kuuntele sydäntäsi. Mitä se sanoo?
Minä en epäonnea kenellekään toivo. Ainoastaan toivon, että ihmiset juttelisivat enemmän parisuhteissaan.
Löysäpilluinen "lahna" voi kyllä myös aktivoitua oikeanlaisessa käsittelyssä. Todennäköisesti tarvitsee vaan päämäärätetoisemmat otteet ja mielikuvituslisää lelumaailmasta. Lupaa ei kannata kysyä, senkun vaan alat lämmittää naistasi. Ja jumaloikaa niitä kumppaneitanne. Siitä se lähtee. Halusta tehdä toiselle hyvää. Siinä vaiheessa, kun kumppani vaan on rakastettava löysäpillu ja pitää ottaa joku petonainen muka nussimiskaveriksi, on kumppanin jumaloiminen taaksejäänyttä elämää. Ja seuraukset yleensä negatiivisia.
En alkaisi kenellekään toiseksi naiseksi, jos perustelu olis tuonkaltainen, että kotona on löysä lahna. :) Pakottaisin miehen etsimään kipinän uudelleen, jos se ei löytyisi, kehoittaisin eroamaan ja vasta sitten etsimään petonaisen itselleen.
Olen omalle kullalleni varmasti peto. Jumaloin ja rakastan häntä. Jokaista senttiä hänessä. Nuolen, imen, annan, otan, panen. Ja olen nainen. Ja emme koskaan sekstaa sen takia, että itse saisimme orgasmin. Seksissämme on silkkaa halua saada toinen vaikertamaan nautinnosta. Siinä tulee itsekin väkisellä. :) Kokeilkaapa. Se toimii.
Rakastakaa toisianne.
N39
Kumpi on sinulle tärkeämpää, rakkaus ja henkindn yhteensopivuus vai seksi? Siinäsinulle sitten vastaus. Suosittelen miettimään myös kuinka mukavaa se etäisänä olo on? Vai onko se juuri sitä, mitä haluat? Petoksesi tuomitsen täysin ja toivon sinulle kaikkea epäonnea loppu elämäksi. Kuten kaikille pettureille. Toivottavasti jäät yksin ja kuolet katkerana.