Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä valvottaa

Vierailija
29.11.2014 |

Mikä sinua valvottaa nyt? Itselläani 4kk valvottaa...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero. Olen jäämässä viiden lapsen yksinhuoltaja isäksi. Tulevaisuus pelottaa.

Vierailija
2/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä! XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 04:09"]Sä! XD
[/quote]

Tohon vielä T:13v

Vierailija
4/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan bussia baarista kotiin. Tekis kyllä mieli pizzaa ja nukkuu. Ei ees miestä irronnut tänään

Vierailija
5/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta puoli vuotta jatkuneet painajaiset.

Vierailija
6/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon odottaen miestäni kotiin. En uskalla mennä yksin nukkumaan :(

Vierailija
7/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko ja stimulantit

Vierailija
8/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä kolmeen.. olin 13 tuntia töissä ja join pari vuoron loputtua ja ny alkoi kaikki asiat ja huolet mietityttää...

Vierailija
9/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin mun ja miehen suhdetta, josta paljastui viime viikolla ikäviä juttuja. Voi myös olla, että toi meidän vauva mut alunperin herätti, mut sit aloin miettimään tätä meidän parisuhdetta. Toivon että mies olisi jatkossa rehellinen ja voitais elää onnellisina elämämme loppuun saakka. Mut eihän se mee niin. Miks yöllä miettii aina niin syvällisiä asioita?

Vierailija
10/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 05:16"]Mietin mun ja miehen suhdetta, josta paljastui viime viikolla ikäviä juttuja. Voi myös olla, että toi meidän vauva mut alunperin herätti, mut sit aloin miettimään tätä meidän parisuhdetta. Toivon että mies olisi jatkossa rehellinen ja voitais elää onnellisina elämämme loppuun saakka. Mut eihän se mee niin. Miks yöllä miettii aina niin syvällisiä asioita?
[/quote] niin en tiiä, oon miettiny samaa. Ehkä se johtuu siitä et on hiljasta ja on vaan sinä hiljaa siinä. Ei häiriötekijöitä ym., niin on aikaa kuunnella itseään ja ajatuksiaan.. mutta raskasta se on, kun mielummin nukkuis:)

Vierailija
11/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin hyvin 5-6 tuntia.Heräsin, tein kotihommia, pyysin miehenkin nukkumaan.Nyt ei uni tule.Kuukauden sisään paljon henkistä pohdittavaa.Avioeron mietinnästä alkaen.Nyt taas se selätetty puhumalla.Aurinkoloma olis ihana, vaan ei varaa.Joululahjatkin mietittävä tarkkaan.Koittakaa jaksaa ajatella positiivisia.Itse alan tehdä kotihommia niistä nauttien.Jospa se uni tulee sitten taas.Huolehtikaa itsestänne ja läheisistänne, rakkautta ja halauksia tarvitsemme jokainen.

Vierailija
12/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kolusin kaikki netin alennusmyynnit ja sain tilattua joululahjat. Olen syönyt viimeksi klo 16.30. Voisikohan jo mennä syömään vaikkapa aamupalaa vai olisiko se yösyöpöttelyä? Siinäpä pulma.

Vierailija
13/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermosärky! Prkl-stana. (anteeksi kielenkäyttöni)

Vierailija
14/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homohommat. Homoasiat. Homoliitot :/

HYI SAATANA