Mitä pidit Nylon Beat -yhtyeen naisten tavasta laulaa?
Kommentit (26)
Sopii heille. En voisi esim. kuvitella Paula Koivuniemeä laulamassa noin :D
Ihan hupaisa. Hassuja tyttöjä ja hyviä biisejä.
Hämmästytti miten kykenivät muodostamaan sellaisen äänen ilman pyykkipoikaa nenässä. Sieraimissa täytyi olla jotkut näkymättömät tupot.
Olivatko ne ne pikkuoravat?
Kauheaahan tuo oli, mutta kuuntelisin sitä silti mieluummin kuin näitä tämänhetkisiä uikuttajia. Uikutus, vinkuminen ja äänen "tunteikas" särkeminen on niin voimallista, että mies- ja naisääniä ei enää edes erota toisistaan. Onhan tuo tietysti yksi tapa peitellä riittämätöntä lauluääntä, mutta se on mysteeri, kuka sitä haluaa kuunnella.
Karmeaa kuunneltavaa! Yksi biisi riitti, enkä enää ikinä saa takaisin niitä 3 minuuttia, jotka siihen uhrasin.
En pitänyt. Sitten osallistuin erääseen musiikkipajaan (melkein aikuisena) jossa valittiin eri instrumentit ja soiteltiin eri bändien musaa. Itselleni jäi laulu. Pajan vetäjä oli arvostettu opettaja/muusikko jostain yliopistosta. Loppuarvostelu sitten totesi minulle, että kuulostan ihan nylon beatiltä. Ei varmaan keksinyt mitään parempaakaan kohteliaisuutta. Eli olin ihan hirveä. Sen jälkeen olen laulanut vain suihkussa ja/tai kännissä.
Miksi halutaan leikkiä pikkutyttöä? En kyllä jaksa enkä halua kuunnella. Niitä on nykyäänkin. Ihan jatkuvasti.
Kyllä heillä vientiä riitti aikoinaan. Meneviä ja kauniita naisia.
Katsokaa tuota ääntä! kirjoitti:
Todella hyvännäköinen vosu!
Jyri Häkämies olisi voinut tarvittaessa tuurata jompaa kumpaa honottajista.
Enemmän niitä mentiin katsomaan, kuin kuuntelemaan aikoinaan. Mutta olihan se ihan hyvin tuotettua poppia.
Miten sellainen honotus oli niin suosittua aikoinaan?
Vierailija kirjoitti:
Jyri Häkämies olisi voinut tarvittaessa tuurata jompaa kumpaa honottajista.
Jyrihän olisi voinut perustaa oman vinkupoikabändin. Trion muina jäseninä Jyrki Katainen ja Mikael Jungner ennen puheopetus- eli äänenmadallustuntejaan.
Alizeen ääni on ihan toista luokkaa kuin Jonnan ja Erinin. 6-0 Ranskalle.
Jokainen laulaa kykyjensä mukaan.