Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jäin työttömäksi ja poikaystävä petti, voiko huonommin enää mennä?!

Vierailija
28.11.2014 |

Ei helvetti sentään en kestä! Tulevista töistä ei mitään tietoa, eikä ole enää parisuhdettakaan. En jaksa enää. :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on varmaan ystäviä ja perhe. Ja terveys. Vaikka kliseeltä kuulostaa. Itsellä on mennyt 4 kuukauden aikana jalka poikki, olen tehnyt abortin ja parisuhde päättyi. Koville ottaa, mutta kaikesta selviää! :)

Vierailija
2/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poikaystävä petti kun olin raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarviiko sen pettämisen takia lopettaa parisuhdetta välttämättä?

Vierailija
4/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, nyt sulla on mahdollisuus uuteen alkuun!!! Voit aloittaa puhtaalta pöydältä ja toteuttaa omia haaveitas, esim. opiskelu, uusi työ, uusi mies...;-)

Vierailija
5/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vanha ovi sulkeutuu, uusi avautuu.

Vierailija
6/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti voi. Paljon huonommin.

Vierailija
7/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä jäin työttömäksi, isäni kuoli, veljeni sairastui ja minulle tuli avioero, jonka myötä ystävistäkin suurin osa jätti. Mietin vain, että mitähän minulle vielä on varattuna elämässä.

Vierailija
8/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä voi kuule. Sulla voisi olla syöpä. Sun ystäväsi voisivat laittaa välit suhun poikki. Sun vanhemmat voisivat hylätä sut, että voivat sitten keskittyä lempilapsensa auttamiseen paremmin. Sulla voisi olla päihdeongelma, joka estää enää ikinä pärjäämästä työ- ja parisuhteissa.

Neuvoni sulle: älä jää tuleen makaamaan. Hommaat itsellesi töitä, ihan mitä töitä tahansa. Eli siivousta tai varastohommia suomeks sanottuna. Sitten kun rahantulo on taattu, sulla on koko loppuelämä aikaa miettiä että mitä oikeasti haluaisit tehdä, ja punoa suunnitelmia sen suhteen, miten saisit unelmasi toteutumaan.

Vierailija
9/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:58"]

No on varmaan ystäviä ja perhe. Ja terveys. Vaikka kliseeltä kuulostaa. Itsellä on mennyt 4 kuukauden aikana jalka poikki, olen tehnyt abortin ja parisuhde päättyi. Koville ottaa, mutta kaikesta selviää! :)

[/quote]

lapsentappaja

[/quote]Jälkiabortoi sinä vaan itsesi.

Vierailija
10/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulutus sulla on?

Vierailija
11/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myös antaa vertaistukea. Elämäni on mennyt tällä kaavalla viimeiset 1,5 vuotta:

Ensin pitkäaikaisesta avomiehestä täysin yllättäen ero, ja ensin hän valehteli minulle että haluaa vain olla yksin - kunnes sain selville että hän oli pettänyt toisen naisen kanssa jo n. 3 kktta. Hän meni vasta naimisiin tämän naisen kanssa, ja heille syntyi juuri yhteinen lapsi. Minä en saanut tätä miestä kanssani edes kihloihin vaikka olimme yhdessä monta vuotta. Eron takia jouduin luopumaan rakkaista lemmikeistäni, koska jouduin muuttamaan yksiöön jonne lemmikeillä ei ole asiaa kun muutakaan ratkaisua ei tarpeeksi ajoissa löytynyt. Jouduin myöskin ostamaan uusiksi ihan kaiken (koska melkein kaikki huonekalut ja elektroniikka oli exäni), ja tätä varten ottamaan velkaa, jota edelleen maksan takaisin, mistä syystä opintolainan takaisinmaksua en ole ehtinyt vielä edes aloittaa, ja siinä tulee aikanaan menemään toinen vuosi ellei kaksi.

Pikakelausta tuosta n. puoli vuotta, aloitin liian hätäpäissäni suhteen komean ulkomaalaisen miehen kanssa, joka sitten lyttäsi viimeisetkin itsetuntoni rippeet. Ilmeisesti oli narsisti tai muuten täysin luonnehäiriöinen, ihastuksissani ja epätoivoissani vitkuttelin aivan liian pitkään eroamista...

Tämän jälkeen koin kesällä pikaisen kevyen suhteen, jonka aikana tulin vahingossa raskaaksi kun ehkäisy petti, ja jouduin tekemään abortin. Miehestä en ole kuullut sen koommin, ilmeisesti pelästyi todella pahasti. Enpä muutenkaan häntä olisi vakisuhteeseen tosin huolinut saati että kaipaisin.

Syksyllä sain koulutuspaikan (olen viettänyt välivuosia kohta 3 edellisen koulutuksen jälkeen joka oli muuten aivan väärä ala, eikä työllistä käytännössä lainkaan) mutta väärästä ryhmästä, enkä pystynyt aloittamaan koska minun on pakko käydä töissä samalla kun käyn koulussa, muuten en pysty elämään. Luultavasti nyt keväällä pystyn tosin toisessa koulussa aloittamaan samalla alalla, sentään...

Just kun kuvittelin että olen viimein tavannut ihanan miehen muutama viikko sitten, hän paljasti olevansa sitoutumiskammoinen seksiaddikti.  

Että kyllä, kohti jorpakkoa vaan. Ei mutta ihan oikeasti, jos mä selvisin kaikesta tästä paskasta, kyllä sä selviät myös tuosta. Pitää vaan yrittää eteenpäin. Itse aion seuraavaksi yrittää mies-taukoa :) Mikä ei tapa, vahvistaa. Ja et tiedä mitä nurkan takana odottaa, luultavasti parempi työ ja parempi mies, onnellinen elämä. Älä vajoa masikseen vaan anna elämän kuljettaa, kaikelle on tarkoituksensa. 

Vierailija
12/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oo kuolemansairas, voit kouluttautua ja etsiä töitä ja muuttaa vaikka minne euroopassa

Vierailija
13/14 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen muuten haluan vielä sanoa, että ethän vaan arvota itseäsi työn/uran ja parisuhteen kautta? Se on nimittäin aivan väärä reitti jos onnelliseksi haluaa joskus tulla. Sä olet kokonainen, kaunis ja hyvä omana itsenäsi. Sä et tarvitse miestä tullaksesi onnelliseksi, usko mua. Sä pärjäät kyllä itsekin, parempi olla yksin kuin kaksin huonossa seurassa. Ja oon ihan varma että maailma on pullollaan miehiä, jotka ois enemmän kuin mielellään sun kanssa ja vielä uskollisesti. 

Tietysti rahan takia toi työ-homma on kinkkinen, mutta tää on sentään Suomi, sulla on täällä aina tukiverkko jos joudut työttömäksi. Ja kannattaa yrittää etsiä nyt ihan mitä tahansa, vaikka siivoustakin vain. Sekin on parempi vaihtoehto kuin maata kotona ja sylkeä kattoon, ja kokopäiväinen siivooja ansaitsee enemmän kuin työtön, vaikkei ero päätä huimaakaan... Mutta ihan varmasti selviät, ja kouluttautua voit ja kaikki on vielä ihan avoinna ja mahdollista! 

T: toi 9

Vierailija
14/14 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:58"]

[/quote]

lapsentappaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän