Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Känni päällä ja hyvä mieli tasa-arvoisen avioliittolain etenemisestä

Vierailija
28.11.2014 |

En oikeasti uskonut, että Suomesta olisi tähän. Tuli todella iloisena yllätyksenä. Kiitos kaikille jotka mahdollistivat tämän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Joo, olen minäkin iloinen asiasta. Luulin vastustavani asiaa, mutten oikeasti vastusta kuin kirkkovihkimistä (tiedän, olen tekopyhä paska). Haluan samat perimis- ja adoptio-oikeudet homoille kuin heteroille.

Vierailija
2/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:43"]

No Joo, olen minäkin iloinen asiasta. Luulin vastustavani asiaa, mutten oikeasti vastusta kuin kirkkovihkimistä (tiedän, olen tekopyhä paska). Haluan samat perimis- ja adoptio-oikeudet homoille kuin heteroille.

[/quote]

Kirkkovihkimisen vastustaminen on minusta ihan ymmärrettävää. En itse vastusta, mutta kirkko saa mielestäni päättää siitä itse.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tämä laki muutti ajatukset naimisiin meno haaveista. Eipä ole enää avioliitolla merkitystä kun ei ole lasten oikeuksillakaan näköjään. Sitähän tämä laki eniten merkitsee, voi näitä pieniä lapsia jotka eivät voi mielipidettään sanoa ja joutuvat sairaan mielikuvituksen luomaan hihhulien maailmaan. Toivottavasti myös koirille sallitaan vanhemmuus, tottakai jos nainen ja koira asuu yhdessä ja naisella on lapsi nii koira on toinen vanhempi kosks hän on aina läsnä... voiko sairaampaa lakia olla.

Vierailija
5/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:52"]Ainakin tämä laki muutti ajatukset naimisiin meno haaveista. Eipä ole enää avioliitolla merkitystä kun ei ole lasten oikeuksillakaan näköjään. Sitähän tämä laki eniten merkitsee, voi näitä pieniä lapsia jotka eivät voi mielipidettään sanoa ja joutuvat sairaan mielikuvituksen luomaan hihhulien maailmaan. Toivottavasti myös koirille sallitaan vanhemmuus, tottakai jos nainen ja koira asuu yhdessä ja naisella on lapsi nii koira on toinen vanhempi kosks hän on aina läsnä... voiko sairaampaa lakia olla.
[/quote]
Mikähän sun päässä on vialla kun vertaat kahta ihmisvanhempaa siihen, että toinen vanhemmista olisi koira. Ei lapset tälläkään hetkellä saa päättää millaisen perheeseen päätyvät tai syntyvät. Voi niitä raukkoja jotka syntyy heteroperheeseen jossa molemmat vanhemmat on alkoholisteja. Se on huonompi asia kuin olisi kaksi koiraa vanhempina.

Vierailija
6/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:52"]

Ainakin tämä laki muutti ajatukset naimisiin meno haaveista. Eipä ole enää avioliitolla merkitystä kun ei ole lasten oikeuksillakaan näköjään. Sitähän tämä laki eniten merkitsee, voi näitä pieniä lapsia jotka eivät voi mielipidettään sanoa ja joutuvat sairaan mielikuvituksen luomaan hihhulien maailmaan. Toivottavasti myös koirille sallitaan vanhemmuus, tottakai jos nainen ja koira asuu yhdessä ja naisella on lapsi nii koira on toinen vanhempi kosks hän on aina läsnä... voiko sairaampaa lakia olla.

[/quote]

Kuinkas jo nyt sateenkaariperheissä elävät lapset? Heillekö et suo mitään oikeuksia ?

Miten tämä vaikuttaa sinun elämääsi? Montako homoa tunnet?

Vierailija
7/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:52"]

[/quote]

Siinä taas yksi, joka käyttää lastenoikeuksia kilpenään, vaikka oikeasti vain sortaa niitä. En usko että sinua edes kiinnostaa lastenoikeudet.

Ja jos tosissasi vertaat kahden rakastavan aikuisen suhdetta ihmisen ja koiran seksuaaliseen "suhteeseen" niin en kyllä tiedä mikä sinun kasvatuksessasi ja koulutuksessa on mennyt noin pahasti vikaan.

-AP

Vierailija
8/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama! Hyvä Suomi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi