Epäeroottisin iskurepliikki
" Sä oot niin paljon paremmassa kuosissa kuin mun vaimo" Ja tämän sanoo itsekin kamalassa kunnossa oleva 40+ äijä.
Olen kyllä naisena niin lojaali toisille naisille, etten sellaiseen mieheen retkahda, vaikka rahaa olis miljoonia.
N22
Kommentit (13)
Vierailija:
" Sä oot niin paljon paremmassa kuosissa kuin mun vaimo" Ja tämän sanoo itsekin kamalassa kunnossa oleva 40+ äijä.Olen kyllä naisena niin lojaali toisille naisille, etten sellaiseen mieheen retkahda, vaikka rahaa olis miljoonia.
N22
Niin. Yleensähän nämä moraalikäsitykset alkaa rapistua kun hintaa nostetaan. Tässä suhteessa aika monet ihmiset voidaan laskea " prostituoiduiksi" . Ei lähde satasella mutta miten monen mieli muuttuu jos toinen tarjoaisi esimerkiksi miljoona euroa? Kaksi miljoonaa? Viisi?
Kyllä sitä taloudellista vaurautta ja työriippumattomuutta vain nykyaikana ihmiset arvostaisi ja erittäin harvalla moista on. Mitäs siinä jos vähän pitää antaa siivua tai lenkkiä jos siitä saisi asiallisen korvauksen ja se sitä kautta vaikuttaisi erittäin merkittävästi koko loppuelämään...
Minulle sattui niin että nainen tuli ihan kohteliaan asiallisesti juttelemaan ja pyysi suoraan asunnolleen harastamaan seksiä. Minä ihmettelin että miksi näin suora lähestyminen niin hänpä siihen kertoi olevansa sinkku vai oliko yh, en muista, tekevänsä epäsäännöllistä työtä ja mitä lie olikaan muita syitä miksi hän harvoin pääsee edes ravinteliin. Vakituista kumppania ei kuulemma ollut ja seksin puute oli kova.
No eihän sitä tuolla lailla miestä isketä, ainakaan minua. Kieltäydyin kohteliaasti. hieman huono maku jäi siinä mielessä että nainen otti aika lailla nokkiinsa eikä meinannut uskoa puhetta. Sen verran ääntänsäkin alkoi korottamaan siinä että jos hän olisi ollut mies niin olisi varmaan heitetty ulos.
Kieltämättä kävi mielessä sekin että siellä " asunnolla" olisi voinut olla pari kaapin kokoista ukkoa valmiina putsaamaan meikäläisen taskut.
Onneksi nainen oli vielä sen verran epäkiinostava ulkoisestikin että minkäänlaista kiinnostusta ei herännyt.
M40
Mua saa vetää perseeseen.
Lähdi mukaan vaikka repliikki oli hirveä, puhui totta. Kannatti.
Mennään kuitenkin suunnilleen suoraan asiaan. Ei minusta mitään vikaa jos se on kuitenkin ajatuksena joka tapauksessa. Tottakai siinä voi tanssittaa, syöttää ja juottaa koko illan, olla herrasmies ja maksaa taksin ym mutta siihen menee tuntitolkulla tehokasta " työaikaa" ja lisäksi liha tulee tällä tapaa myös aika kalliiksi. Tietysti jos sitä pitää tällä tapaa harrastuksena ja riski ilman jäämisestä tuo siihen jonkunlaista lisämomenttia niin sitten sen ymmärtää. Jos pillunsaanti on tarkoituksena ja ilman jäänti on vakava paikka kannattaisi laskea ne naisen naurattamiseen, juottoon, syöttöön, kuskaamiseen ja kukittamiseen menevät rahat plus ehkä jotain tuntitaksaa vaivoista ja miettiä onko se todella sen arvoista. Ammattilaiselta kuitenkin saa ihan järkihinnoilla nykyään, homma hoituu ja ilman ei jää. Eikä siihen tuhraannu turhaa aikaakaan.
Nuori kolli, 22v, kyseli mun ikää yhden hitaan jälkeen. Aikansa arvuuteltuaan paljastin, että olen 29v. Hän sanoi, ettei ole koskaan saanut vanhempaa naista vaikka on aina halunnut. Tokasin siihen, että mistähän sitä saisit. Hän sanoi, ettei varmaan sulta ainakaan. Mä siihen, että no et niin.
Tällaisin helmin sitä naisia houkutellaan av:lla. Tuli heti tämä G mieleen.
;-D
Niinkin hienosti on asiat, että jokaisella lapsella on jo ihan syntyessään isä, sitä ei tarvi baareista hakea. Ja miks miehet aina kuvittelee, jos yh on baarissa pitämässä harvoin suotavaa vapaailtaa, että on ilmanmuuta munan perässä!!! Kiva maine meillä. Kyllä mä lähen ihan vaan kavereiden kanssa pitämään hauskaa, enkä munamettälle!
...tyttöparkaa... :)Vierailija:
-m 31
Kännissä oleva parikymppinen kävi kuiskaamassa mun korvaan baarissa.
m+40
Nyt löytyi sitten sellainenkin yh joka Ei ole vapaailtana munan perässä.. Kyllä ne kuule ihan itse maineensa hankkineet. Mikään ei ole niin helppo poka keskimäärin kuin vapaailtaansa kapakissa viettävä yh.
Vierailija:
Ja miks miehet aina kuvittelee, jos yh on baarissa pitämässä harvoin suotavaa vapaailtaa, että on ilmanmuuta munan perässä!!! Kiva maine meillä. Kyllä mä lähen ihan vaan kavereiden kanssa pitämään hauskaa, enkä munamettälle!
Kännissä oleva parikymppinen kävi kuiskaamassa mun korvaan baarissa.
m+40