Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poika oli kaatunut mopolla, kun oli joutunut väistämään kolmion takaa tullutta autoa

Vierailija
05.10.2021 |

Kyllä pelästyin kun lapsi soitti. Poikakin oli säikähtänyt. Tuo on mun pahin pelko, että poikaa ei huomata liikenteessä ja sitten sattuu. Onneksi kipsillä selvittiin eikä pahemmin käynyt. Varovainen saa olla.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko itku? On varmasti pelästynyt todella paljon. Koita puhua hänen kanssaan, kun tunnemyrsky on laantunut.

Vierailija
22/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sun poika soitti ensimmäisenä sulle kun tuli pipi? 😂

Herranjestas poika murtaa kätensä kaatuessaan ja ei saisi soittaa äidille? Puhutaan kuitenkin alaikäisestä (todennäköisesti siis, kun oli mopolla liikkeellä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pipipäitä täällä on taas liikkeellä?! Autoilijan vika, että tämä tapahtui! Miksi jotkut syyttää ap:n poikaa?? Olihan tuo reagoinut kun ei ollut autoon törmännyt. Ja miksi ihmeessä ei olisi saanut äidilleen soittaa.

Kyllä kaikenlaisia sontaläjiä leipä elättää, palstalla sen oikein näkee.

Vierailija
24/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pipipäitä täällä on taas liikkeellä?! Autoilijan vika, että tämä tapahtui! Miksi jotkut syyttää ap:n poikaa?? Olihan tuo reagoinut kun ei ollut autoon törmännyt. Ja miksi ihmeessä ei olisi saanut äidilleen soittaa.

Joudut onnettomuuteen ja soitat sun äidille?? Kyllä mä soittaisin ensin hätäkeskukseen. Huomaa kuinka vauva tuokin lapsi vielä on, kun ensimmäinen reaktio on kaivaa puhelin esiin ja itkien soittaa äidille. Huh.

Vierailija
25/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mopoilija on liikenteessä valitettavan turvaton. Onneksi tässä tilanteessa vain se kipsi. Tulihan paikalle poliisi, joka otti myös autoilijan tiedot ylös?

Joo. Tämä autoilija oli mukava ja itse soittanut hätäkeskukseen ja rauhoitellut mun lasta. Täysi vahinkohan tuo on ollut. Onneksi ei käynyt kuinkaan. Ap

En nyt vähättelisi ja sanoisi, ettei kuinkaan käynyt. Hengenvaarallinen tilannehan tuo on ollut mutta onneksi ilmeisesti selvisi murtumalla?

Vierailija
26/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle hänen sitten olisi pitänyt soittaa? Autoilija oli jo soittanut hätäkeskukseen niin tottakai alaikäisen pitää vanhemmilleen ilmoittaa onnettomuudesta johon tarvitsee sairaalahoitoa!

Vierailija
27/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan pitäisi opetella varovaisuutta. Ennakointi on kaiken a ja o liikenteessä. Koskaan ei pidä pitää liikaa oikeuksistaan kiinni.

Vierailija
28/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudut onnettomuuteen ja soitat sun äidille?? Kyllä mä soittaisin ensin hätäkeskukseen. Huomaa kuinka vauva tuokin lapsi vielä on, kun ensimmäinen reaktio on kaivaa puhelin esiin ja itkien soittaa äidille. Huh.

Autoilija soitti hätäkeskukseen. Ei sinne jokaisen paikallaolijan tarvitse soittaa! Alaikäisen vanhemmille pitää ilmoittaa joka tapauksessa niin ihan hyvä että hoiti sen itse.

Vierailija
29/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä oli tuuria. Toista kertaa ei kannata riskiä ottaa. Ole kiltti ja myy tuo mopo. Bussilla pääsee turvallisemmin perille.

Meillä on lähimmälle bussipysäkille 4km matkaa. On siis samassa paikassa kuin kohde mihin yleensä mennään.

Ja ap:lle, onneksi ei käynyt pahemmin.

Vierailija
30/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kurjaa kun ei autoilija kuollut.

Vierailija
31/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörällä ajelen itse. Liikenteessä täytyy olla paljon tarkempi kuin autolla ajaessa ja ennakoitava autoilijoiden tötöilyt. Mutta kaksipyöräisillä kun ajelee oppii seuraamaan ja ennakoimaan muuta liikennettä eli autoiluunkin iso apu. Tsemppiä ja paranemisia. 

Vierailija
32/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei äidille soitto poissulje hätäkeskukseen soittoa. Olet ääliö.

Vierailija
33/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle hänen sitten olisi pitänyt soittaa? Autoilija oli jo soittanut hätäkeskukseen niin tottakai alaikäisen pitää vanhemmilleen ilmoittaa onnettomuudesta johon tarvitsee sairaalahoitoa!

Näin. Poika on selvästi tarvinnut äitiään tuossa tilanteessa, kun on säikähtänyt ja käsi (?) murtunut.

Ja mitä vittua. Miksi teidän mielestä tuollaisessa tilanteessa ei saisi itkeä? Kaikki varmasti ymmärtää, että tuossa olisi voinut käydä pojalle todella pahasti. Varmasti ymmärsi sen itsekin.

Miettikää vähän mitä kirjoitatte.

Vierailija
34/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmion takaa tullut auto - siinähän se pääsyy on. Ei ihan jokapäiväistä, mutta tapahtuu välillä. Totta, mopo on huomaamattomamapi kuin suurempikokoinen auto ja sen takia ehkä autoilija ei nähnyt. Itse olen joutunut autolla väistämään kolmion takaa tulevaa autoa eikä ollut kivat tilanne, kun tietää itse ajavansa oikein ja toinen sieltä vain tulee ja tulee ja tulee. Sitä vain toivoo ettei tule kolaria.

Itse olen ajanut pyörällä päin kolmion takaa tulevaa autoa. Syytä vähän molemmissa, sillä tulin aika kovaa, mutta sitä en käsitä miksi auto pysähtyy juuri keskelle suojatietä, miksi ei ennen sitä tai sen jälkeen? Mutta ei kun siihen ja töks! kun tömähdin kylkeen. Olin mustelmilla mutta pyörä ja minä ehjänä. Voin kuvitella että nopeasti tuleva pyörä tai mopo tulevat tosiaan hyvin nopeasti autoilijan näköpiiriin, ensin ei näy mitään ja seuraavassa hetkessä kolisee jo.

Vierailija
35/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mopoilija on liikenteessä valitettavan turvaton. Onneksi tässä tilanteessa vain se kipsi. Tulihan paikalle poliisi, joka otti myös autoilijan tiedot ylös?

Joo. Tämä autoilija oli mukava ja itse soittanut hätäkeskukseen ja rauhoitellut mun lasta. Täysi vahinkohan tuo on ollut. Onneksi ei käynyt kuinkaan. Ap

En nyt vähättelisi ja sanoisi, ettei kuinkaan käynyt. Hengenvaarallinen tilannehan tuo on ollut mutta onneksi ilmeisesti selvisi murtumalla?

Joo vaarallinen tilanne tuo on ollut eikä ihmekään että säikähti. Vasen käsi on murtunut, mutta onneksi pahempaa ei käynyt. Henkisesti varmasti ottaa koville ja pitää tästä puhua kun on siihen valmis. Ja joo, ehkä huonosti muotoilin aiemmin, mutta tarkoitan sitä, että olen onnellinen, että poika on pääosin täysin kunnossa. Pahemminkin olisi voinut käydä. Onneksi ei kuitenkaan käynyt. Ap

Vierailija
36/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai onnettomuudessa ollut soittaa jollekin! Voi olla shokissa, tai murtumia, ihan mitä tahansa että tarvitsee läheisensä apua. Mieheni meni pyörällä nurin ja luu murtui. Lähdin viemään ensiapuun paikattavaksi. Murtunut luu aiheuttaa jo itsessään huonoa oloa, jota on hyvä seurata. Kenelle muulle nuori soittaisi kuin äidilleen tai isälleen apua saadakseen? Sieltä se henkinen ensiapu saadaan.

Vierailija
37/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sun poika kenties h-miehiä? En tunne yhtäkään teinipoikaa, joka julkisesti itkisi. En ketään, vaikka itselläkin kaksi sellaista ollut.

Vierailija
38/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap sun poika kenties h-miehiä? En tunne yhtäkään teinipoikaa, joka julkisesti itkisi. En ketään, vaikka itselläkin kaksi sellaista ollut.

H-miehiä? Tarkoitatko homo?

Ei minun tietääkseni ole. Se, että itkee tuollaisessa tilanteessa, ei tee hänestä mitenkään heikkoa tai viallista.

Ja mitä sitten vaikka olisikin? Rakastan häntä silti. Onhan hän mun lapseni. Ap

Vierailija
39/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla itse ihan sekaisin. Ihan normi reaktio alaikäiseltä.

Jopa aikuiset ihmiset saattavat soittaa onnettomuustilanteessa esim. puolisolleen. Ihminen voi toimia shokissa kovin eri tavoin.

Vierailija
40/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suututtaa ap:n puolesta niin paljon... Älä välitä noista muutamista kommentoijista. Niillä itsellään on paha olla.

Ps. Pikaista paranemista lapsellesi.