Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poika oli kaatunut mopolla, kun oli joutunut väistämään kolmion takaa tullutta autoa

Vierailija
05.10.2021 |

Kyllä pelästyin kun lapsi soitti. Poikakin oli säikähtänyt. Tuo on mun pahin pelko, että poikaa ei huomata liikenteessä ja sitten sattuu. Onneksi kipsillä selvittiin eikä pahemmin käynyt. Varovainen saa olla.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli hereillä eikä ajanut auton kylkeen. Siinä olisi käynyt pahasti. Eihän poikasi mopo ole viritetty?

Vierailija
2/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä oli tuuria. Toista kertaa ei kannata riskiä ottaa. Ole kiltti ja myy tuo mopo. Bussilla pääsee turvallisemmin perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopoilija on liikenteessä valitettavan turvaton. Onneksi tässä tilanteessa vain se kipsi. Tulihan paikalle poliisi, joka otti myös autoilijan tiedot ylös?

Vierailija
4/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina käsi valmiiksi jarrulla, kun sivutieltä on auto tulossa. Usein ne ryykää eteen.

Vierailija
5/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopoilijan kannattaa lähteä siitä oletuksesta ettei kukaan väistä  ja suosiolla on mopoilijan oltava valmiina jarruttamaan tehokkaasti. Näin olen itse pärjännyt.

Vierailija
6/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oli hereillä eikä ajanut auton kylkeen. Siinä olisi käynyt pahasti. Eihän poikasi mopo ole viritetty?

Niimpä. Onneksi oli hereillä, mutta miksi kysyt tuollaista? Ihan normaalia vauhtia oli ajanut ja hyvä niin. Isommassa vauhdissa olisi voinut käydä pahemmin. Ap

Vierailija
7/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ja asenna siihen mopoon auto-liikennekamera. Näin teille jäisi todistusaineistoa vaaratilanteista. Nyt ei ole muuta kuin sana sanaa vastaan.

Vierailija
8/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mopoilija on liikenteessä valitettavan turvaton. Onneksi tässä tilanteessa vain se kipsi. Tulihan paikalle poliisi, joka otti myös autoilijan tiedot ylös?

Joo. Tämä autoilija oli mukava ja itse soittanut hätäkeskukseen ja rauhoitellut mun lasta. Täysi vahinkohan tuo on ollut. Onneksi ei käynyt kuinkaan. Ap

Vierailija
9/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sankari. Varovaisuutta kehiin.

Vierailija
10/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tämä autoilija oli mukava ja itse soittanut hätäkeskukseen ja rauhoitellut mun lasta. Täysi vahinkohan tuo on ollut. Onneksi ei käynyt kuinkaan. Ap

Ai ihan rauhoitellut? Miten se niin säikähti? Ei tuollaisesta pidä panikoitua. Jos olisi ennakoinut, että se auto ajaa eteen, ei noin olisi käynyt.

Vierailija
11/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan mauto turvallisempi?

Vierailija
12/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ihan rauhoitellut? Miten se niin säikähti? Ei tuollaisesta pidä panikoitua. Jos olisi ennakoinut, että se auto ajaa eteen, ei noin olisi käynyt.

No jos kipsiä tarvitsi niin oletan että jotain on murtunut. Yllättävä tilanne ja kivuissaan ei välttämättä edes tajua miten pitäisi toimia (aikuinenkaan saati sitten nuori). 

Niinkö sinä tuolla liikenteessä ajat? Oletuksella että kyllä muut ennakoi että minä saatan perseillä eli oma vika jos sattuu?

Vierailija
13/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita valitettavasti sattuu. Saat olla ylpeä kun kuitenkin hienosti osasi toimia ja havainnoi tilannetta. Murtumat paranee kyllä. Puhukaa myös tilanteesta, niin ei jää ahdistamaan. Sitten kun paranee niin pian vaan takaisin mopon selkään.

Vierailija
14/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tuosta on tehty liikennevahinkoilmoitus vakuutusyhtiöön? Kuuluisi nimittäin autoilijan vakuutuksen piikkiin nuo lääkärikustannukset, kun kerran tuli kolmion takaa.

Vierailija
15/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun poika soitti ensimmäisenä sulle kun tuli pipi? 😂

Vierailija
16/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö paskaa luuseri. Autoilijan olisi kuulunut ennakoida ja noudattaa väistövelvollisuutta. Mopoilija on kerinnyt ennakoida ja väistää jollain tapaa jos ei ole törmännyt. Risteyksistä moottoripyöränkin eteen autoilija sinkoaa melkein kohdalla, kun pienempi ajoneuvo jaa a pilarin suojaan piiloon mikäli vilkaisee vaan nopeasti tuleeko ketään.

Vierailija
17/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂 Alaikäisellä on huoltaja. 😂😂😂 Huoltajan tehtävä on mm huolehtia hyvinvoinnista ja terveydestä. 😂😂 Sinäkin voisit kokeilla jos joku huolehtisi pipipäästäsi. 😂😂

Vierailija
18/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tuosta on tehty liikennevahinkoilmoitus vakuutusyhtiöön? Kuuluisi nimittäin autoilijan vakuutuksen piikkiin nuo lääkärikustannukset, kun kerran tuli kolmion takaa.

Joo se asia on hoidossa. Ap

Vierailija
19/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Halusi soittaa mulle, että tulisin hänen tueksi. Olen pahoillani, jos sulla ei ole ollut nuorena mahdollisuutta turvautua sun vanhempiin. Onneksi minun lapsilla on. Ihana kun soitti. Ap

Vierailija
20/50 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo mopot ja sähköpotkulaudat joutais roskikseen. Ovat niin vaarallisia.