Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan tänne palstalle toiminnon, jolla voi piilottaa jonkun tietyn hullun kommentoinnin itseltään kokonaan.

Vierailija
05.10.2021 |

Hermot menee, kun moderointi on ihan onnetonta ja hullut saa riehua joka ketjussa ihan vapaasti. Sitten poistellaan ihan normijuttuja, mutta palstahullujen jankutukset saa olla. En tajua. Sitä paitsi vaikka kuinka yrittää ilmiantaa näitten viestejä, niin mitään ei tapahdu. Edes se "ilmianna viesti" kohta ei muutu "ilmiannettu" tms niinkuin ennen.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat tuota toki - ryssittelyähurittelua etc, niin hänestä on tehty ilmoitus jopa nettipoliisille, koska moderointi ei tartu asiaan.

Vierailija
2/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi tietysti yksi kätevä tapa hiljentää koko saitti.

Eikö se olisi helpompi elää sillä tavalla, ettei ihan niin täysillä pahastuisi kaikesta mahdollisesta?

On hyvä asia, että on olemassa erilaisia ihmisiä, koska erilaisuus saattaa tuottaa hedelmällisiä keskusteluja. Jos joku kommentti ärsyttää, sen voi sivuuttaa sen kummemmin asiaa pohtimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän hedelmällistä keskustelua toisen huo*ittelu oikein on? Tuollakin yhdessä ketjussa ihan nimeltä haukutaan ihmistä hu*raksi, monen viestin voimin ja siellä saavat viestit olla. Ei paljoo poistu. Sen sijaan kun itse tähän ketjuun kirjoitin aiheesta ilman, että tajusin noita tähtiä laittaa, niin hupsista vaan, koko viesti katosi bittiavaruuteen. Ei mulla mene järkeen tämä meno täällä. 

Samoin joku saman asian toistelu ja jankuttaminen ei todellakaan tuo mitään uutta mihinkään keskusteluun (tämä "toki"-hullu).

Vierailija
4/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se HIDETTÄMINEN olisi ihan mahtavaa, saisi muutaman palstahullun piilotettua.

Vierailija
5/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä varsin suvaitsevainen ja annan kaikkien kukkien kukkia.

Ei tuollaista toiminnallisuutta tarvita.

Tietysti poikkeus vahvistaa säännön, poikalapsihullun aloitukset voisin kyllä suodattaa pois.

Vierailija
6/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se olisi helpompi elää sillä tavalla, ettei ihan niin täysillä pahastuisi kaikesta mahdollisesta?

On hyvä asia, että on olemassa erilaisia ihmisiä, koska erilaisuus saattaa tuottaa hedelmällisiä keskusteluja. Jos joku kommentti ärsyttää, sen voi sivuuttaa sen kummemmin asiaa pohtimatta.

Millähän tavalla saitti hiljenisi sun tai muiden osalta, jos MINÄ saisin ITSELTÄNI piilotettua kaikki sekopäitten oksennukset? Nämä jotka näitä sairaita viestejään tänne postailee, tuskin mitään asiallista keskustelua missään saavat aikaan, joten ei olisi suuri menetys. Sinä ne edelleen näkisit ihan samalla tavalla, vaikka minä ne olisinkin piilottanut. Muutenkaan ei modeja tunnu paljoo kiinnostavan näitten hullujen viestien deletointi, niin voisi edes itse tehdä jotain, jolla palstailukokemus olisi miellyttävämpi. 

Vierailija
7/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimettömällä palstalla sen toteuttaminen olisi käsittääkseni vaikeaa. Jos taas otettaisiin kirjautuminen käyttöön, hiljenisikö palsta sitten siksi?

Helpompaa olla ärsyyntymättä ihan kaikesta. Ärsyttävät avaukset voi jättää huomiotta. Yksittäinen kommentti ketjussa on helppo jättää huomiotta.

Valitettavasti jäljelle jää vielä koko joukko palstailijoita, jotka ylittävät huomio kynnyksen, vaikka miten yrittäisi välttää.

Vierailija
8/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HV

Vierailija
9/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuitenkin helpointa ole vain jättää lukematta/kommentoimatta palstahullujen kommentit? Näin ainakin itse teen, kun aika helposti erottaa nuo mt-ongelmaiset, trollit yms. normikommentoijista. Ja ymmärtää sen, että tuossa kohden kommentoijalla ei vaan ole kaikki ihan hyvin, ja seuraavaan kommenttiin kiitos.

Vierailija
10/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuilla foorumeilla on ignore-toiminto. Tämä palsta ei ole fiksu.

Vierailija
11/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän hedelmällistä keskustelua toisen huo*ittelu oikein on? Tuollakin yhdessä ketjussa ihan nimeltä haukutaan ihmistä hu*raksi, monen viestin voimin ja siellä saavat viestit olla. Ei paljoo poistu. Sen sijaan kun itse tähän ketjuun kirjoitin aiheesta ilman, että tajusin noita tähtiä laittaa, niin hupsista vaan, koko viesti katosi bittiavaruuteen. Ei mulla mene järkeen tämä meno täällä. 

Samoin joku saman asian toistelu ja jankuttaminen ei todellakaan tuo mitään uutta mihinkään keskusteluun (tämä "toki"-hullu).

Osuuko ne liikaa?

Vierailija
12/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän tavalla saitti hiljenisi sun tai muiden osalta, jos MINÄ saisin ITSELTÄNI piilotettua kaikki sekopäitten oksennukset? Nämä jotka näitä sairaita viestejään tänne postailee, tuskin mitään asiallista keskustelua missään saavat aikaan, joten ei olisi suuri menetys. Sinä ne edelleen näkisit ihan samalla tavalla, vaikka minä ne olisinkin piilottanut. Muutenkaan ei modeja tunnu paljoo kiinnostavan näitten hullujen viestien deletointi, niin voisi edes itse tehdä jotain, jolla palstailukokemus olisi miellyttävämpi. 

MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ.

Vierailija
13/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka yrittää jättää ne huomioimatta, niin kyllä ne silti silmiin osuu ja sitä kautta ehtii ärsyttämään. Eikä yksi tai kaksi vielä mitään, mutta kun niitä on tietyt ketjut spämmätty täyteen. Esim. muutama telkkariohjelmia käsittelevä ketju on ihan pilalla, kun niihin on pesiytynyt joku mielenterveysongelmainen spämmäämään omaa sairasta tekstiään. Mikään, mikä liittyy vähänkään koronaan, sama juttu. 

Vierailija
14/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuuko ne liikaa?

Jankuttaminen on ärsyttävää niin irl kuin netissäkin. Saman (turhanpäiväisen) asian toisto jatkuvasti saa kyllä ohimosuonen kireäksi. Se on turhauttavaa. Ja tokihan minä ymmärrän että se näillä jankuttajilla on tarkoituskin, mutta olen kyllä aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että olisi kätevää, jos näiden otsikot saisi omalta etusivultaan piilotettua heti. Siellähän sitten jankuttaisivat niiden kanssa, jotka jaksavat noille vastailla vuosienkin jälkeen.

-eri

Vierailija
15/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on h u o r a ja v a j a k k i.

Esimerkiksi tämän tyypin aloitukset... Kuka näitä jaksaa?

Vierailija
16/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niissä se tahaton komiikka toisaalta.

Vierailija
17/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatetaan! Täällä on muutamia, joiden pelkistä otsikoista tulee paha olo. Niitä en avaa. Mutta he myös kommentoivat ketjuihin.

Vierailija
18/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoris alkoi raivopostata alahuuli väpättäen :D

Vierailija
19/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sitten hyvinkin erilaiset huumorintajut, kun en tajua mitä koomista on hu*rittelulla, solvaamisella tai saman asian jankuttamisella vailla yritystäkään minkäänlaiseen keskusteluun.

Vierailija
20/39 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sitten hyvinkin erilaiset huumorintajut, kun en tajua mitä koomista on hu*rittelulla, solvaamisella tai saman asian jankuttamisella vailla yritystäkään minkäänlaiseen keskusteluun.

Siinäpä 90% palstan sisällöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi