Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskova, mitä rukoilit eilen illalla?

Vierailija
28.11.2014 |

Uusi yritys, kun päivällä ei löytynyt halukkaita uskovia/uskovaisia vastaamaan kuin muutama. Eli rukoilitko, että avioliittolain suhteen Jumalan tahto tapahtuisi, vai mahdollisesti sitä, että Jumala estäisi tasa-arvoisen avioliittolain?

Mua edelleen kiinnostaisi kuulla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rukoilin eilen illalla, kuten joka ilta, Suomen puolesta ja myös Israelin puolesta. Myös monien muiden ihmisten puolesta, mutta he eivät liittyne kysymykseesi.

Vierailija
2/4 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin lapselleni tsemppiä seuraavan päivän tärkeään miitinkiin. Ja kiitos, se meni hyvin, jopa odotettua paremmin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin rukoilla tuon asian puolesta. Rukoilin sitä että toivottavasti olen tehnyt oikean opiskeluvalinnan ja saan tulevaisuudessa alan töitä, vaikka tilanne toivottomalta näyttääkin. Eilen se tilanne nimittäin näytti oikeasti toivottomalta, ja se sitten veikin mun ajatukset mukanaan.

Vierailija
4/4 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin hyvää seuraavaa päivää ja kiitosta tästä päivästä. Hyvää loppuviikkoa ja sietokykyä selvitä tylsistä ja vaikeista hetkistä. Ja paljon turvaa kaikille rakkaille ja rakkaiden rakkaille (seksuaalisesta tai muusta suuntautumisesta huolimatta).

Ei totta puhuen juurikaan liikuta nuo lakijutut. En ole jaksanut ajatella koko asiaa sen verran, on muutakin ajateltavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi