Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten ainainen valitus

Vierailija
28.11.2014 |

Aina miehet syytävät kaiken pahan naisten vastuulle. Kaikki on aika koko naissukupuolen vika. Pyhä Peniksen Kantaja ei tee virheitä.

En saa seksiä. Olen ruma ja haisen mutta naisten pitäisi nuolla lumoissaan jalkojani.

Miehet joutuu armeijaan = Naisten vika

Miehet eivät pääse yliopistoihin = Naisten vika

Pojat eivät pärjää koulussa yhtä hyvin kuin tytöt = Naisten vika

Mies raiskaa naisen koska ei omista itsehillintää = Naisen vika

Olen ruma = Naisten vika

Miehet ajavat enemmän auto-onnettomuuksia kuin naiset, silti naiset EIVÄT KUULU RATTIIN!!!!

Ja jatkuu vain...

Onko ikinä siis ikinä tullut mieleen että te Hienon, Uljaan MIESRODUN edustajat voitte ottaa vastuun ihan omasta elämästänne. Ette itsekään harrastaisi seksiä ruman ja lihavan naisen kanssa jos ympärilläsi pyörisi malleja ja missejä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan harrasta seksiä naisen kanssa. En ajattele naisia koskaan, naiset ei kuulu mun elämään. Mene nainen muualle haisemaan.

Vierailija
2/4 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:15"]

Aina miehet syytävät kaiken pahan naisten vastuulle. Kaikki on aika koko naissukupuolen vika. Pyhä Peniksen Kantaja ei tee virheitä. En saa seksiä. Olen ruma ja haisen mutta naisten pitäisi nuolla lumoissaan jalkojani. Miehet joutuu armeijaan = Naisten vika Miehet eivät pääse yliopistoihin = Naisten vika Pojat eivät pärjää koulussa yhtä hyvin kuin tytöt = Naisten vika Mies raiskaa naisen koska ei omista itsehillintää = Naisen vika Olen ruma = Naisten vika Miehet ajavat enemmän auto-onnettomuuksia kuin naiset, silti naiset EIVÄT KUULU RATTIIN!!!! Ja jatkuu vain... Onko ikinä siis ikinä tullut mieleen että te Hienon, Uljaan MIESRODUN edustajat voitte ottaa vastuun ihan omasta elämästänne. Ette itsekään harrastaisi seksiä ruman ja lihavan naisen kanssa jos ympärilläsi pyörisi malleja ja missejä.

[/quote]

Kukaan järkevä henkilö ei sano, että pakollinen asepalvelus on naisten vika. Se on meidän demokraattisesti äänestettyjen päättäjien vika.

Kukaan järkevä henkilö ei väitä, että syy miesten alhaisempaan kouluttautumiseen olisi naiset. Syy lienee miesten hitaammassa aikuistumisessa.

Kukaan järkevä henkilö ei väitä, että pojat eivät pärjää koulussa yhtä hyvin kuin tytöt naisten takia. Syy lienee taas miesten hitaammassa kypsymisessä sekä siinä, että opettajat todistetusti suosivat hiljaisia poikia ja tyttöjä. Äänekkäät teinipojat saavat alempia arvosanoja täsmälleen samanlaisista vastauksista.

Kukaan järkevä henkilö ei syytä raiskauksen uhria raiskatuksi tulemisesta. Toisaalta kukaan järkevä ei myöskään vähättele miesten ja ennen kaikkea nuorten poikien raiskauksia (kyllä, miehet voivat myös tulla raiskatuksi, se ei ole pelkästään seksuaalista ahdistelua).

Kukaan järkevä henkilö ei halua estää naisten oikeutta ajaa autoa. Lisäksi monet tutkimukset osoittavat naisten olevan huonompia autoilijoita kuin miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksen saisi olla katkera mistä haluan? tarvitseeko kaikki ongelmat olla 100% aukottomasti todistettavia ennen kuin niistä saa puhua?

olen mies

Vierailija
4/4 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se vaan on. Ukot on kuraa!