Yksinkö baariin?
Tekis mieli lähteä käymään paikallisessa, mutta ei kertakaikkiaan ole ketään joka lähtisi seuraksi. Kaikilla on jotain muuta. Olen mä joskus yksinkin ollut, mutta en nyt ainakaan vuoteen joten vähän ahdistaa ajatus... Mitä mä teen? Lähtisitkö sä yksin? Miksi et?
Kommentit (7)
Mä haluisin kanssa lähteä muutamalle, mutta kaikki ovat firman pikkujouluissa :( juon tässä vähän viiniä ja laittaudun ja selaan facea jos joku porukka ois jonnekin menossa ja lähtisin mukaan. Blaah.
Monta kertaa tullut samanlainen tilanne vastaan ja pakko tunnustaa etten ole vielä koskaan uskaltanut yksin ulos lähteä. Olisihan se pelko joskus voitettava joten mene ihmeessä, tsemppaan täältä kotikatsomosta!
Minäkin haluaisin :( Mutta ei oo seuraa ja mieskin pikkujouluissa.. Ääh.
Mäkään en uskalla yksin :( Ja olen yksin lähes aina, joten ei tule siis käytyä juuri koskaan.
Riippuu siitä miksi haluat mennä sinne baariin? Jos esim. haluat ryypiskellä, sitä voi tehdä yksin kotonakin. Jos taas haluat lähteä vaikka tanssimaan tai pokailemaan ihmisiä, niin sitten baariin vaan. Ei siihen muita välttämättä tarvita.
Sinne vaan! Ite aion mennä tänään kans :)