Millä ruoka-aineella saa parhaat pierut?
Kommentit (42)
Hernekeitto tai herneet ylipäätään! Sipuli! Mustamakkara:D
Mulla kyllä hernekeitto ja ruisleipäyhdistelmä toimii joka kerran. Silloin pieruista ei ole tulla loppua. Suosittelen!
Hernekeitto, ruisleipä ja paketti rusinoita päälle. Ehkä vielä lasillinen sahtia. Varmasti menee kalsarit vaihtoon.
Hajun puolesta Illalla 5-8 olutta ja seuraavana päivänä rasia Mynthoneita, niin takaan, että ilma on kokolailla sakeaa..
Palkokasvit, laku ja marinoidut valkosipulinkynnet. Noiden jälkeen tulee sellaisia töhäyksiä, että voisi luulla jonkin eläimen ryömineen peräsuoleen ja kuolleen sinne.
MuLle pahinta on jauheliha, varsinkin sellainen just likellä viimeistä käyttöpäivämäärää oleva. Enkä tarkoita, että söisin koskaan pilaantunutta jauhelihaa, mutta lisääntyyhän siinä ne bakteerit heti jauhamisesta lähtien vähitellen. Oikein puistattaa, kun täällä välillä porukka kyselee, voiko saman päivän tai päivän vanhaa jauhelihaa syödä... Mulle se olisi yksi kaasuräjähdys. Ja pierujen HAJU on jotain aivan järkyttävää. Palkokasvit, ruisleipä, kaali jne. taas eivät pieretä niinkään.
Määrittele parhaat pierut: äänekkäimmät, pahanhajuisimmat vai ?
Vihreät Sisut ja Valion Tropiikin Hedelmät-herajuoma. Superfanfaari on taattu.
Ei tälle sais nauraa. Olen sivistymätön.
Syö ämpärillinen raakaa pullataikinaa ja päälle sahtia tai kotikaljaa. Voit päätyä sairaalaan.
Makeutusaineet! Syöppäs niitä pastilleja, jauha purkkaa, jäätelÖ!
Kuka tampio alapeukuttaa tällaisia? Eikö ihmisillä VOI olla erilaista ruuansulatusta vai mikä mättää?
Joku pieruhuumorintajuton miinustaa kaikki :)
Varmaan vähän yksilökohtaista, mutta palkokasvit ja -oli-loppuiset makeutusaineet toimivat ainakin mulla...