G: Minkä ikäisenäm menit naimisiin? Montako avioliittoa on takana?
Entä montako kertaa olet ollut kihloissa?
42v ja 1 avioliitto, 2 kihlausta
Kommentit (40)
Takana 1 kihlaus, 0 avioliittoa. Olin nuorena ja tyhmänä kihloissa hetken, nykyisen kanssa riittää avoliitto. Yhteisiä lapsia on. Ikää 37.
Miksei tässä ketjussa ole yhtään toista tai kolmatta kertaa aviossa olevaa alle 4-kymppistä? Mä tunnen monta!
35 jatkaa, olin ennen avioliittoon ja eroon päätynyttä suhdetta 6 v suhteessa ilman kihloja. Erosin kun olin 25 eli suoraan uuteen suhteeseen ja kihloihin. Paljoa ei oo sinkkuna viihdytty.. lapsia avioliitosta 2. En tiedä avioidunko enää, tuskin..
Naimisiin 36-vuotiaana, 12 vuotta ollaan oltu naimisissa. Yhdessä 26 vuotta.
Kihlauduin 21-vuotiaana ja menin naimisiin 24-vuotiaana, toistaiseksi ensimmäistä kertaa. Tulevasta en tiedä, mutta tällä hetkellä tuntuu todennäköisemmältä, että liittomme päättyy kuolemaan kuin eroon. Olen 40-vuotias.
25v menin naimisiin ensimmäisen ja viimeisen kerran. Nyt takana 15v ja onnellisia ollaan edelleen <3
19 v, ensimmäinen menossa ja yksi ainoa kihlaus. Nyt ollaan jo lähempänä neljääkymmentä.
28v naimisiin. Sitä ennen yksi kihlaus. Nyt eron jälkeen uuden miehen kanssa kihloissa. Eli yhteensä 3 kihlausta. Auts...
47v. ensimmäinen avioliitto.
Sitä ennen pari avoliittoa.
Kihloissa en ole aiemmin ollut koska ei ollut koskaan aikomusta naimisiin mennä.
48 v, naimisiin 25-vuotiaana, sitä ennen kerran kihloissa, tyhmyyttäni.
46 v.
Ensimmäinen avioliitto 22 v, sen yhteydessä kihloissa.
Nyt toista kertaa kihloissa, ja toisiin naimisiin 46 v.
22-vuotiaana. Ainut avioliitto, ainut kihlaus. Ja erottiin kahden vuoden päästä. Mulla on vakaa aikomus naida nykyinen mieheni, jonka kanssa perustimme perheen.
1. avioliitto 20v:nä. Kesto 14 vuotta ja 3 lasta
2. parisuhde 37v:nä (naimisiin 41v) ja kestänyt jo 18 vuotta. Yksi lapsi lisää.
Ei muita kihlauksia.
Neljännessä avioliitossa. 4 Kihlausta takana myös. 18v, 21v, 25v ja 28v. Ikää 45v.
20v, yksi avioliitto, yksi kihlaus, yksi 'poikaystävä'. Neljä vuotta aviossa, kahdeksan yhteistä!