G: Minkä ikäisenäm menit naimisiin? Montako avioliittoa on takana?
Entä montako kertaa olet ollut kihloissa?
42v ja 1 avioliitto, 2 kihlausta
Kommentit (40)
Kihloihin 26, naimisiin 28 ja ero 31. Nyt 32. Uudessa suhteessa.
1 kihlaus4v.sitten, 0 avioliittoa. 2 lasta, edelleen yhdessä
Takana 1 kihlaus, 0 avioliittoa. Olin nuorena ja tyhmänä kihloissa hetken, nykyisen kanssa riittää avoliitto. Yhteisiä lapsia on. Ikää 37.
Miksei tässä ketjussa ole yhtään toista tai kolmatta kertaa aviossa olevaa alle 4-kymppistä? Mä tunnen monta!
35 jatkaa, olin ennen avioliittoon ja eroon päätynyttä suhdetta 6 v suhteessa ilman kihloja. Erosin kun olin 25 eli suoraan uuteen suhteeseen ja kihloihin. Paljoa ei oo sinkkuna viihdytty.. lapsia avioliitosta 2. En tiedä avioidunko enää, tuskin..
Naimisiin 36-vuotiaana, 12 vuotta ollaan oltu naimisissa. Yhdessä 26 vuotta.
Kihlauduin 21-vuotiaana ja menin naimisiin 24-vuotiaana, toistaiseksi ensimmäistä kertaa. Tulevasta en tiedä, mutta tällä hetkellä tuntuu todennäköisemmältä, että liittomme päättyy kuolemaan kuin eroon. Olen 40-vuotias.
26-vuotiaana 8 vuotta sitten, ei olla vielä erottu.
37 v. Yksi avioliitto ja yksi sitä edeltävä kihlaus.
25v menin naimisiin ensimmäisen ja viimeisen kerran. Nyt takana 15v ja onnellisia ollaan edelleen <3
21v. Yksi avioliitto & sitä edeltävä kihlaus.
19 v, ensimmäinen menossa ja yksi ainoa kihlaus. Nyt ollaan jo lähempänä neljääkymmentä.
28v naimisiin. Sitä ennen yksi kihlaus. Nyt eron jälkeen uuden miehen kanssa kihloissa. Eli yhteensä 3 kihlausta. Auts...
47v. ensimmäinen avioliitto.
Sitä ennen pari avoliittoa.
Kihloissa en ole aiemmin ollut koska ei ollut koskaan aikomusta naimisiin mennä.
48 v, naimisiin 25-vuotiaana, sitä ennen kerran kihloissa, tyhmyyttäni.
46 v.
Ensimmäinen avioliitto 22 v, sen yhteydessä kihloissa.
Nyt toista kertaa kihloissa, ja toisiin naimisiin 46 v.
22-vuotiaana. Ainut avioliitto, ainut kihlaus. Ja erottiin kahden vuoden päästä. Mulla on vakaa aikomus naida nykyinen mieheni, jonka kanssa perustimme perheen.
23v, nyt takana avioliittovuosia tämän ainoan kanssa jo 26 v.
1. avioliitto 20v:nä. Kesto 14 vuotta ja 3 lasta
2. parisuhde 37v:nä (naimisiin 41v) ja kestänyt jo 18 vuotta. Yksi lapsi lisää.
Ei muita kihlauksia.
Neljännessä avioliitossa. 4 Kihlausta takana myös. 18v, 21v, 25v ja 28v. Ikää 45v.
20v, yksi avioliitto, yksi kihlaus, yksi 'poikaystävä'. Neljä vuotta aviossa, kahdeksan yhteistä!