Olematon äänieristys.
En haluaisi tietää mitä kaikkea on kuulunut. Nykyisistä en viitsi edes valittaa. huonokuuloisesta tiedän mitä kanavaa katsoo. Joku bilettää, viimeksi eilen. Kuitenkaan tuollaiset pikku jutut ei mua haittaa. Mä olen kasvanut kerrostalossa ja omakotitalossa. Aina on ääniä jos ei asu tosi syrjässä.
Yksi ääni oli kyllä teinille kovettava. Naapurin makkarri oli yhden betoni seinän "kaukana". kesäisin kun pidettiin tuuletusikkunoita auki niin kuulin aivan kaiken. Kulutin teininä niin paljon talous ja vessapaperia niitä kuunnellessa ettei sitä kehtaa tunnusta. Sovitaan ettei kerrota kenellekkään.
Huonoja kaniineita. Ja se on hevon kukkua ettei naiset halua. Mä kuulin ne naisen sanat. Korvia ja naamaa ne punoitti silloin kauan sitten. Piip monta kertaa miten vaikutti heppiin josta oli tuleva pyhä maila.
Mulle on ihan sama uskooko joku vai heittää että jätkä on ihan porvoosta. Kuitenkin olen joutunut pyytämään että huuda tyynyn. Huomautan että minä en pitänyt siitä tyynystä kiinni. Koitin vähän ajatella naapureita.
Jos ihan oikeasti sovitaan ettei kerrota niin mä tiedän milloin nainen ei oo feikannut. Kun hänen on pakko päästä vessaan ja sinne mennessä tarvii tukea seinistä kun huippaa. Ne on niitä mielihyvä aineita mitä keho tuottaa kun saa orkun. Niitä kun voi saada peräkkäin niin ei ihme kun huippaa.
Tosiaan mitään mun juttuja ei ole pakko uskoa. Ei tätäkään että kielitieteilyssä pyysi lopeta tai mulla menee taju! Huutomerkki ihan siksi että aamuyöllä se kuului kerrostalossa ties kuin hyvin.
Nyt joku saattaa aatella että voi piipi mikä jätkä. Aatelkaa nyt vähän sitä naistakin. Vähintään 3-4 kesää kuului ääniä. Ikkuna oli auki ja alkuhuuman jälkeen me keksittiin aikuisten leikit. Ne on raikkaat paviaanit sellaisia mitkä ei teille kuulu. Ja sorit niille jotla kuuli,
M.50 + promilleja.