Ilman avioliittoa ihmissuku ei lisäänny!
Näin väittää tänään Hesarin etusivulla avioliittolain muutosta vastustava Juhani Ojalehto. Mitenkäs Juhani selittää sen, että minulla on lapsia siitä huolimatta, etten ole naimisissa? Itse asiassa pelkästään Suomessa on avioliiton ulkopuolella syntyneitä lapsia melkoinen määrä. Osa niistä jopa homoperheissä, hui!
Kommentit (7)
Kohta lisääntyy homotkin keskenään, kunhan ensin avioituvat. Oi ettäh
Ihmiskunnan suurin uhkahan on sukupuuttoon kuoleminen, kun kaikki heittäytyvät homoiksi.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:41"]
Kohta lisääntyy homotkin keskenään, kunhan ensin avioituvat. Oi ettäh
[/quote]
Homopareilla on jo lapsia. Oi ettäh.
Niin kauan, kun heteroparin ei ole pakko mennä naimisiin lisääntyäkseen tai menevät naimisiin eivätkä lisäänny niin mun mielestä on ihan sama jos ne jotka haluavat mennä naimisiin saavat sen tehdä.
Ei ole kuin ajan kysymys kun kaksi munasolua saadaan yhdistettyä, ellei se jo toimi. Kahdesta siittiöstä on hankalampaa rakentaa lasta, mutta kyllä sekin keksitään.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:26"]
Mä en käsitä mistä nuo hihhulit on saaneet päähänsä, että tuon lain tullessa voimaan kaikki heterot ryhtyis homoiksi ja lakkaavat tekemästä lapsia.
[/quote]
Siis maailman suurimmat ongelmathan olisi käden käänteessä ratkaistu, jos tuo pitäisi paikkaansa. Pieni lakimuutos vaan ympäri maailman ja *naps*, suurin osa ihmisistä alkaisi homoiksi jalopettaisi lisääntymästä ja liikakansoitus, nälänhätä ja ilmastonmuutos ratkeaisivat tuosta vain. Jos tämä näin menisi, niin tuo lakihan olisi varmaan säädetty jo aikoja sitten ympäri maailman!
Mä en käsitä mistä nuo hihhulit on saaneet päähänsä, että tuon lain tullessa voimaan kaikki heterot ryhtyis homoiksi ja lakkaavat tekemästä lapsia. En mä ainakaan suunnittele avioeroa ja lesboutumista. Ihan ajattelin pysyä heterona ja yhdessä tuon aviomieheni kanssa. Lapset meillä kyllä on jo tehty (kaksi tehtiin avoliitossa, vain vika on kunnon avioliitossa tehty kansalainen), niitä en ajatellut enää lisää hommata.
Tietenkin nuo vastustajat voi itse olla homoja ja pelkäävät että eivät enää jaksa pitää kulisseja yllä vaan paukahtavat yks kaks homoiksi.