Eipä helpota olo, ei
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:59"]Kuinka kauan tuosta erosta on? Ei se kovin äkkiä helpotakaan, valitettavasti. Minulla kesti vuoden verran aika vaikeaa oloa ja aikaa.
[/quote]
Vain vähän aikaa.. mutta silti. Ennen olen mennyt nopeasti eteenpäin. Nyt en pysty. Toivon vain yhteenpaluuta.
Oliko riitainen ero? Yritä keskittyä työhön ja vapaa-ajalla mieltä nostattaviin juttuihin. Käsittele asiaa pienin annoksin, sen verran mikä tuntuu kulloinkin sopivalta. Äläkä piehtaroi eroon liittyvissä tunteissa liikaa vaan keskity käytännön asioihin. siis vähän kerrasssaan. Oletteko jutellet asioita läpi exäsi kanssa?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:59"]Kuinka kauan tuosta erosta on? Ei se kovin äkkiä helpotakaan, valitettavasti. Minulla kesti vuoden verran aika vaikeaa oloa ja aikaa. [/quote] Vain vähän aikaa.. mutta silti. Ennen olen mennyt nopeasti eteenpäin. Nyt en pysty. Toivon vain yhteenpaluuta.
[/quote]
Älä ajattele turhia toiveita. Keskity tulevaan ja pyri ajattelemaan positiivisesti.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:59"]Kuinka kauan tuosta erosta on? Ei se kovin äkkiä helpotakaan, valitettavasti. Minulla kesti vuoden verran aika vaikeaa oloa ja aikaa. [/quote] Vain vähän aikaa.. mutta silti. Ennen olen mennyt nopeasti eteenpäin. Nyt en pysty. Toivon vain yhteenpaluuta.
[/quote]
Se on ihan luonnollista toivoa ja kaivata yhteenpaluuta, jopa silloin jos järki tietää että se ei olisi hyväksi tai mahdollista. Ei se ikävä tuosta vaan katkea varsinkaan jos on tullut yllättäen jätetyksi tai muuten ero on ollut äkillinen, niin ettei jo suhteen aikana ole ollut pitkää erilleenkasvamisprosessia.
Itse jopa päädyin pari kertaa seksisekoilemaan eksäni kanssa silkasta ikävästä, vaikka mies oli törkeästi pettänyt ja jättänyt minut ja järkeni sanoi että ehdoton ei yhteen palaamiselle tai millekään yhteydenpidolle. Niin sitä vaan yksinäisinä iltoina otti vähän viiniä ikäväänsä, ja sitten jos eksä soitti, kas kummaa olikin valmis tapaamaan taas kumminkin. Vähällä oli etten jäänyt siihen mieheen uudestaan kiinni taas, onneksi sai töitä ulkomailta ja päästiin niin eroon toisistamme lopulta.
Kuinka kauan tuosta erosta on? Ei se kovin äkkiä helpotakaan, valitettavasti. Minulla kesti vuoden verran aika vaikeaa oloa ja aikaa.