Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisinko lähteä yksin leffateatteriin katsomaan uuden Bond-leffan? :(

Vierailija
04.10.2021 |

🥺 Olen vieläpä nainen. Entä jos joku tunnistaa minut ja katsoo että tuo on yksin täällä... Olen nimittäin asiakaspalvelutyössä joten asiakkaita saattaa olla leffassa samaan aikaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty kehtaat. Mä käyn aina leffassa yksin.

Vierailija
2/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai voit mennä! Minäkin käyn joskus yksin leffassa, enkä välitä yhtään mitään siitä mitä joku random ihminen siitä ajattelee. Nyt rohkeutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kehtaat! Mäkin oon nainen, nuori sellainen, ja käyn suhteellisen usein elokuvissa yksin. Mihin siinä tarvitsee seuraa, kun ei muutenkaan kuulu jutella tms.? Bondinkin käynyt jo katsomassa, oli muuten aika hyvä!

Vierailija
4/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en ymmärtänyt kysymystä. Mikset kehtaisi? Onko siinä jotain noloa? Ei todellakaan ole. Päin vastoin.

Vierailija
5/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa. Saat rauhassa katsoa Daniel Craigia ilman, että mies loukkaantuu 😉. Itse kävin eilen kaverin kanssa.

Vierailija
6/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaksi vierekkeistä paikkaa ja hauku kovaan ääneen, että millainen sika sinulla on miehenä kun ei tule leffaan vaikka lupasi. Äkkiä nousee jostain sinkkumies ja tulee viereesi istumaan. Tää toimii!

N27

Vierailija
7/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäpä on ennenkin kyselty, ja taas ollaan porvoossa elokuvissa.

Vierailija
8/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn melkein aina leffassa yksin. Myös keikoilla olen usein käynyt yksin, ennen näitä rajoituksia. En ole ikinä ajatellut, että siinä olisi jotain kummallista. Nainen olen myös, jos sillä nyt on jotain väliä.

Vierailija
9/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kyllä aveciksi mutta kyseinen elokuva ei kiinnosta. Tottakai voit mennä yksin, ei siinä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
10/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sana Bond tarkoittaa ??

Vierailija
11/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehtaa.

Mie kehtasin mennä yksin katsomaan

Viidakkokirja elokuvaa aikanaan, niin ja tuulen viemää elokuvaa.

Siitä on kulunut jo monta vuosikymmentä ja olin silloin penska ijässä.

Vierailija
12/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se hyvä leffa kirjoitti:

Valtion obligaatio tai velkakirja.

Vierailija
13/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan anna toisten ihmisten mahdollisten ja kuvitteellisten mielipiteiden vaikuttaa toimiini ollenkaan. Kyttäätkö itse koko ajan muita ihmisiä ja tuomitset sen perusteella mitä he tekevät missä seurassa? Oletko itse niin tärkeä ja kiinnostava että ihmisten huomio pyörii Bondin sijasta sinussa ja tekemistesi analysoinnissa?

Vierailija
14/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa. Saat rauhassa katsoa Daniel Craigia ilman, että mies loukkaantuu 😉. Itse kävin eilen kaverin kanssa.

Mitä ihmeen katsomista on Craigissa XD. Karsea vanha ukko, jonka naamasta on rasvat palaneet pois ja joka näyttää monessä lähikuvassa niin kulahtaneelta, että tekee pahaa katsoa. Sä katsot vain sitä smokkia ja illuusiota alfauroksesta, koska niin filmiteollisuus sua käskee katsomaan. Ei se, että Craigille on kirjoitettu alfauroksen rooli, etee siitä komeaa. Se on kamalan näköinen, ja on todella outoa miksi tämä harha uppoaa naisiin. Ymmärrän, että miehet tarvitsevat näitä lohtutarinoita itselleen, etenkin vanhempina mutta naiset? En tajua. En tajua.

Vierailija
15/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap ironiasta. Onhan se kyllä tosi noloa käydä leffassa yksin. Parempi jäädä kotiin. :)

Vierailija
16/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä niin leffa saa katsojia. Liikaa ennakkowokea niin jää itseltä väliin.

Vierailija
17/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se hyvä leffa kirjoitti:

Valtion obligaatio tai velkakirja.

Eli Jalmari Velkakirja

Vierailija
18/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin leffassa käyminen on aivan parasta. Paras leffa kokemukseni on kun olin ainut ihminen koko näytöksessä, eli oli ihan privaattinäytös!

Vierailija
19/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOOOOOOOOooodellla NOLOA!!

Vierailija
20/25 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehtaat! 5/5 leffa. Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi