Kehtaisinko lähteä yksin leffateatteriin katsomaan uuden Bond-leffan? :(
🥺 Olen vieläpä nainen. Entä jos joku tunnistaa minut ja katsoo että tuo on yksin täällä... Olen nimittäin asiakaspalvelutyössä joten asiakkaita saattaa olla leffassa samaan aikaan.
Kommentit (25)
No tottakai voit mennä! Minäkin käyn joskus yksin leffassa, enkä välitä yhtään mitään siitä mitä joku random ihminen siitä ajattelee. Nyt rohkeutta!
Todellakin kehtaat! Mäkin oon nainen, nuori sellainen, ja käyn suhteellisen usein elokuvissa yksin. Mihin siinä tarvitsee seuraa, kun ei muutenkaan kuulu jutella tms.? Bondinkin käynyt jo katsomassa, oli muuten aika hyvä!
Anteeksi, en ymmärtänyt kysymystä. Mikset kehtaisi? Onko siinä jotain noloa? Ei todellakaan ole. Päin vastoin.
Kyllä kannattaa. Saat rauhassa katsoa Daniel Craigia ilman, että mies loukkaantuu 😉. Itse kävin eilen kaverin kanssa.
Osta kaksi vierekkeistä paikkaa ja hauku kovaan ääneen, että millainen sika sinulla on miehenä kun ei tule leffaan vaikka lupasi. Äkkiä nousee jostain sinkkumies ja tulee viereesi istumaan. Tää toimii!
N27
Tätäpä on ennenkin kyselty, ja taas ollaan porvoossa elokuvissa.
Minä käyn melkein aina leffassa yksin. Myös keikoilla olen usein käynyt yksin, ennen näitä rajoituksia. En ole ikinä ajatellut, että siinä olisi jotain kummallista. Nainen olen myös, jos sillä nyt on jotain väliä.
Lähtisin kyllä aveciksi mutta kyseinen elokuva ei kiinnosta. Tottakai voit mennä yksin, ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Kyllä kehtaa.
Mie kehtasin mennä yksin katsomaan
Viidakkokirja elokuvaa aikanaan, niin ja tuulen viemää elokuvaa.
Siitä on kulunut jo monta vuosikymmentä ja olin silloin penska ijässä.
Oliko se hyvä leffa kirjoitti:
Mitä sana Bond tarkoittaa ??
Valtion obligaatio tai velkakirja.
En mä ainakaan anna toisten ihmisten mahdollisten ja kuvitteellisten mielipiteiden vaikuttaa toimiini ollenkaan. Kyttäätkö itse koko ajan muita ihmisiä ja tuomitset sen perusteella mitä he tekevät missä seurassa? Oletko itse niin tärkeä ja kiinnostava että ihmisten huomio pyörii Bondin sijasta sinussa ja tekemistesi analysoinnissa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannattaa. Saat rauhassa katsoa Daniel Craigia ilman, että mies loukkaantuu 😉. Itse kävin eilen kaverin kanssa.
Mitä ihmeen katsomista on Craigissa XD. Karsea vanha ukko, jonka naamasta on rasvat palaneet pois ja joka näyttää monessä lähikuvassa niin kulahtaneelta, että tekee pahaa katsoa. Sä katsot vain sitä smokkia ja illuusiota alfauroksesta, koska niin filmiteollisuus sua käskee katsomaan. Ei se, että Craigille on kirjoitettu alfauroksen rooli, etee siitä komeaa. Se on kamalan näköinen, ja on todella outoa miksi tämä harha uppoaa naisiin. Ymmärrän, että miehet tarvitsevat näitä lohtutarinoita itselleen, etenkin vanhempina mutta naiset? En tajua. En tajua.
Kiitos ap ironiasta. Onhan se kyllä tosi noloa käydä leffassa yksin. Parempi jäädä kotiin. :)
Mene ihmeessä niin leffa saa katsojia. Liikaa ennakkowokea niin jää itseltä väliin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se hyvä leffa kirjoitti:
Mitä sana Bond tarkoittaa ??
Valtion obligaatio tai velkakirja.
Eli Jalmari Velkakirja
Yksin leffassa käyminen on aivan parasta. Paras leffa kokemukseni on kun olin ainut ihminen koko näytöksessä, eli oli ihan privaattinäytös!
Kyllä kehtaat! 5/5 leffa. Suosittelen.
Tietty kehtaat. Mä käyn aina leffassa yksin.