"Älä osta mitään" -päivä vai Black Friday?
Kommentit (29)
Black Friday täälläkin. Olen säästänyt tarjousten ansiosta jo 300 euroa. Taantumatalous todellakin kaipaa tällaisia teemapäiviä.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 10:11"]Miksi alapeukku? :D
ap
[/quote]Jotain varmaan ärsyttää jenkkitapojen rantautumienen Suomeen?
Jotain siltä väliltä. Tili tuli, muttei mennyt.
Töihin piti ostaa kahvimaitoa ja teetä,kotiin lapselle joulukalenterikarkit, samalla tarttui mukaan -30% lapulla 2 pakettia maustamatonta broilerin filettä.
Ei kumpikaan! Me ei vietetty eilen Kiitospäivää joten tämä päivä ei ole black friday. Normaalit perjantaiostokset teen.
Missä hyviä black friday alennuksia. Toys r us -myymälässä kaikki lelut -25%. Entä muita?
mulle on ihan sama on vihree vai musta perjantai koska todella usein vietän älä-osta-mitään-päivää! ostan jos on rahaa ja hyvä tarjous kelpaa. hmh.
Mä en oo suunnitellu meneväni kaupoille joten tuskin ostan mitään. Huomenna kirppareille! :)
Älä osta mitään -päivä. En edes kerkiä ostelemaan koska menen iltavuoroon enkä kerkiä kaupoille. Ja meillä on joululahjaksi tulossa tosi kallis kaukomatka koko perheelle. Tänä vuonna ei osteta montaa pakettia kenellekään.
Ruokakaupassa joudun valitettavasti käymään. Mutta minulla onkin Älä osta mitään päiviä suurin osa päivistäni, joten en koe olevani syntinen.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 10:11"]Miksi alapeukku? :D ap [/quote]Jotain varmaan ärsyttää jenkkitapojen rantautumienen Suomeen?
[/quote]
Miten hyvät tarjoukset voivat ketään ärsyttää? Maksavatko jotkut ihmiset muka mieluummin enemmän ihan vain periaatteesta? -3
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 10:16"]
Missä hyviä black friday alennuksia. Toys r us -myymälässä kaikki lelut -25%. Entä muita?
[/quote]
tuolla on tavaroita 10-60% alennuksessa. http://www.expert.fi/tarjoukset/tietotekniikka
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 10:11"]
Miksi alapeukku? :D ap
[/quote]
Koska olet juntti kana.
Kummallekin on oma paikkansa. Alennuksiin lankeemisessakin pitää pitää pää kylmänä ja hankkia vain sellaista, mitä tarvitsee :D
Ei kumpikaan. Mulla on "älä osta mitään"-päivä 3-4 kertaa viikossa. Taloudellinen tilannekin on onneksi niin hyvä, ettei tarvitse juosta tarjousten perässä vaan voin ostaa mitä haluan ja milloin haluan.
Totta Mooses hyödynnän Black Fridayn tarjoukset, jos niissä on sellaista, mitä olin muutenkin ajatellut ostavani =).
Ei ainakaan "älä osta mitään-päivä", koska lapselle pitää ostaa uusi turvaistuin. Mutta minkään tarjouksien perässä en lähde juoksemaan.
Flack Friday tietty!
Ihan tarpeeseen ja osin viherpiipertäjien kiusaksi. Lähdenkin seuraavaksi kauppareissulle 400-hevosvoimaisella autollani ja lupaan painaa kaasua syvemmälle kuin tarpeellista.
Black Friday!
Tili tuli tili meni... :D