Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Lapsi tarvitsee äidin ja isän" -jankkaajat:

Vierailija
28.11.2014 |

Mitä mieltä olette sateenkaariperheestä, jossa lapsella on yksi äiti ja kaksi isää? Toinen isistä on biologinen isä, toinen hänen kumppaninsa. Vanhemmat eivät asu samassa osoitteessa, vaan naapureina. Lapsi asuu vuoroviikoin äidin ja isiensä luona, viettävät myös koko perhe yhdessä aikaa. 

Eikö tässä nyt toteudu "lapsen etu", hänellähän on molempia sukupuolia olevat vanhemmat? Vai keksittekö vielä jonkin tekosyyn, jonka varjolla vastustaa sateenkaariperheitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh-äiti. Lapsi ei näe isäänsä, mutta hänellä on läheiset suhteet isoisäänsä ja enoihinsa. Jääköhän nyt jostain paitsi?

Vierailija
2/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on äiti ja isä, enkä silti kasvanut tasapainoiseksi ja terveeksi aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan vuoroasumista. Kasvoin itse avioeroperheen lapsena. En pidä vuoroasumista hyvänä vaihtoehtona kenellekään lapselle.

Vierailija
5/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:44"]

Mitä mieltä olette sateenkaariperheestä, jossa lapsella on yksi äiti ja kaksi isää? Toinen isistä on biologinen isä, toinen hänen kumppaninsa. Vanhemmat eivät asu samassa osoitteessa, vaan naapureina. Lapsi asuu vuoroviikoin äidin ja isiensä luona, viettävät myös koko perhe yhdessä aikaa. 

Eikö tässä nyt toteudu "lapsen etu", hänellähän on molempia sukupuolia olevat vanhemmat? Vai keksittekö vielä jonkin tekosyyn, jonka varjolla vastustaa sateenkaariperheitä?

[/quote]

Mikä ongelma? Lapsellahan on äiti ja isä?Tuohan on eri asia kuin vaikka sellainen missä lapsi adoptoidaan kahdne miehen perheeseen. Ainoa mikä säälittää kertomassasi on vuoroviikko-asuminen. Se ei ole niin hyväksi lapselle kuten on aiemmin ajateltu.

Vierailija
6/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä tässä tapauksessa on se ongelma? Lapsella on sekä äiti että isä. Toivottavasti he tarjoavat lapselle hyvän ja turvallisen kehittymisympäristön.

Vierailija
7/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:46"]

Olen yh-äiti. Lapsi ei näe isäänsä, mutta hänellä on läheiset suhteet isoisäänsä ja enoihinsa. Jääköhän nyt jostain paitsi?

[/quote]

Hienoa että lapsella on edes joku miehen malli.

Vierailija
8/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo väite aina huvittaa minuakin. Kunpa minulla ei olisi ollut isää, äidin kanssa kaksin oltaisiin pärjätty paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi