Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikääpä hetki kuka hyötyy tästä tasa-arvoisesta avioliittolaista eniten?

Vierailija
28.11.2014 |

Ei ainakaan homoseksuaalit, eivät heterot, eivät lapset vaan..
Populistit eduskunnassa.
Kokoomus lähtee nousuun ja persut menettävät suosiota.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:10"]

..., mutta emme olisi, jos edut samat avossa esim. puolison kuollessa tai erotilanteessa. Tähän voitaisiin perehtyä seuraavaksi. Esimerkkinä leskeneläke.

[/quote]

Onhan sitä väläytelty, että leskeneläke poistetaan. Sitten ei tarvisi mennä naimisiin edes sen takia.

Vierailija
22/23 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:10"]

LAPSET:). Olen itse homoperheen lapsi, itse ihan hetero, jos sillä nyt mitään merkitystä. Kyllähän tuo avioliitto on kaiken kaikkiaan aika taloudellinen liitto. Siinä ihmiset eivät ole olleet tasa-arvoisia. Ihan saman soisin avopareille tietyin ehdoin. Mulle avioliitto on aika toisarvoinen asia. Rakkaus on se tärkein. Olen 38v. kahden lapsen äiti ja onnellisesti aviossa, mutta emme olisi, jos edut samat avossa esim. puolison kuollessa tai erotilanteessa. Tähän voitaisiin perehtyä seuraavaksi. Esimerkkinä leskeneläke.

[/quote]

Joo, leskeneläke voidaan poistaa, koska se eriarvoistaa perheet ja henkilöt aikalailla ja siitä pääsee nauttimaan vain hyvällä tuurilla. Lisäksi naiset käyvät töissä nykyään. Toinen juttu on se, että kyllähän rekisteröity parisuhde on ollut jo tähän mennessä se työkalu, jolla samaa sukupuolta olevat ovat saaneet talousasiansa järjestettyä. Ja avoparit puolestaan pysyvät tietoisesti avopareina, koska eivät halua sitoutua kaikilla tahoilla toisiinsa. Käynti maistraatissa tai alttarilla tuo ratkaisun talousongelmaan. Jos avoparit pakotetaan sitoutumaan avioliiton lailla, mitä sitten tekee avopari, joka haluaa olla irti toisistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:10"]LAPSET:). Olen itse homoperheen lapsi, itse ihan hetero, jos sillä nyt mitään merkitystä. Kyllähän tuo avioliitto on kaiken kaikkiaan aika taloudellinen liitto. Siinä ihmiset eivät ole olleet tasa-arvoisia. Ihan saman soisin avopareille tietyin ehdoin. Mulle avioliitto on aika toisarvoinen asia. Rakkaus on se tärkein. Olen 38v. kahden lapsen äiti ja onnellisesti aviossa, mutta emme olisi, jos edut samat avossa esim. puolison kuollessa tai erotilanteessa. Tähän voitaisiin perehtyä seuraavaksi. Esimerkkinä leskeneläke.
[/quote]

No kiva että sulle avioliitossa ei ole mitään pyhää jäljellä, paskat pitkistä, tuhatvuotisista perinteistä ja muusta jonnin joutavasta!

Kannatan kyllä samoja oikeuksia kaikille ja tasa-arvoa mutta sitä ei pitäisi toteuttaa perinteiden kustannuksella. Se pystyttäisiin toteuttamaan kyllä kajoamatta avioiiton perinteisiin niin että kaikille tulis kuitenkin samat taloudelliset ja muut oikeudet (adoptiot yms), sen varjolla nyt vaan tuhotaan vielä perinteitä koska vähemmistöt menee ETUSIJALLE, ei samalle tasolle heteroiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi