Koronarokote ja kuukautishäiriöt
Nyt on tullut paljon ystäväpiirissäni juttelua siitä, että vaihdevuodet ovat alkaneet alle 40-vuotiaana heti koronarokotteen jälkeen. Onko sinulla tullut häiriöitä rokotuksen jälkeen?
Kommentit (8)
Kertokaa vielä tänne kommenttiosioon, että minkälaisia häiriöitä teillä on ollut ja oletteko käyneet lääkärissä?
Teitkö haittailmoituksen rokotteesta?
Itselläni alkoi vaihdevuosioireet heti toisen rokotteen jälkeen. Itsekseni olen tätä pohtinut, onko yhteyttä kun kuukautishäiriöitäkin on ollut. Nyt kun googletin aihetta, törmäsin useampaankin keskusteluun aiheesta. 😬
Eipä tässä muuta kuin että kierto toisensa jälkeen ihan sekaisin. Ennen rokotetta oli säännölliset kuukautiset.
Säännöllinen kierto 28vrk raskauksi lukuunottamatta lähes 20v. Rokotteen jälkeen täysin mahdotonta arvata milloin menkat.
Mun menkat tullu nyt 5 vk pepun kautta
T:tyty
Minulla kierto lyheni totutusta..huohh
On vaikea tietää, (koska) se rätti pitää laittaa alushousuihin.
Oho olen yllättynyt että kyselyssä suurimmalla osalla vastanneista on tullut jotain häiriöitä kuukautiskiertoon 😮Itse en tunne ketään jolla koronarokote olisi vaikuttanut kiertoon tai kellä olisi ylipäätään rokotteesta tullut mitään ihmeellisempiä oireita. Itselläni kierto on pysynyt samana säännöllisenä 26 päivän kiertona mitä on aina ollut.
Minulla meni rokotteen jälkeen kuukautiset aivan sekaisin ja menin lääkäriin. Sain kuulla, että vaihdevuodet ovat alkaneet etuajassa (olen alle 40). Olimme suunnitelleet mieheni kanssa vielä toista lasta, mutta nyt se ei enää ehkä onnistukaan :(