Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko sijaissynnyttäjäksi?

Vierailija
27.11.2014 |

Jos suostuisit, millä ehdoilla? Kenelle? Haluaisitko rahallisen korvauksen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Voisin hyvin toimia sijaissynnyttäjänä sen jälkeen kun oma lapsilukuni on täynnä. Juuri noiden riskien takia sijaissynnytystä ei suositella ennen kuin omat lapset on tehty. Raskaus ja synnytys on rankka kokemus äidille ja jos jotain sattuukin ja nainen ei voikaan enään saada omia lapsia, sitten harmittaa. 

Ideaali tilanteessa toimisin sijaissynnyttäjänä vaikka veljelleni ja hänen vaimolleen, jos he jostain syystä eivät voi saada omia lapsia. Tai esimerkiksi läheiselle ystävälle, jotta vauva pysyisi "elämässäni" jatkossakin.

Voisin myös toimia sijaissynnyttäjänä tuntemattomille ihmisille, koska tiedän kuinka tärkeä on oma biologinen lapsi joillekin ihmisille. Itse voisin todella hyvin harkita adoptiota, jos en voisi lapsia saada, mutta toisille biologisuus on iso asia. Haluaisin auttaa näitä ihmisiä toteuttamaan haaveensa omasta biologisesta lapsesta.

Läheisille tekisin ehdottomasti ilman korvausta, mutta tuntemattomille, jotka vain vuokraavat kohtuani, saattaisin pyytää muutakin korvausta kun vain lääkärikulujen maksua. En osaa sanoa mikä olisi hyvä summa. Jenkeissähän tästä voi tienata kymppitonneja, mikä onkin suurin syy miksi nuoret naiset tähän ryhtyvät.

Vierailija
22/24 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni! Ehtona tietenkin ettei pari itse pysty saamaan lapsia ja korvaus olisi kattava, mutta haluaisin mielelläni auttaa lapsettomuudesta kärsiviä. En silloin ajattelisi että voi kun tämän vauvan voisin pitää itselläni, vaan että on mahtavaa että voin auttaa toisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi alkaa ikä tulla vastaan ennen kuin joudun moista kysymystä pohtimaan. Ja suht läheinenkin lapseton sai lopulta oman pienokaisen. Aivan liian haastava kysymys minun pienen pääni pohdittavaksi. Siitä olen 101% varma, ettei meidän taloomme mahtuisi enää yhtään lasta, joten itselleni sitä en haikailisi, mutta...

Vierailija
24/24 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos nettoaisin sillä vähintään miljoona euroa. Tätä pienempi summa ei korvaisi pilalle mennyttä vartaloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi