Onko Alexa raskaana?
Kommentit (18)
Tässä muut saman kuvaussession kuvat: http://alexadagmar.com/cozy-lbd/ Eli ei ole, vaatteen leikkaus hämää.
No menkää kysymään itse jos niin persettä se hiertää. Turhaa täällä jotain spekulointipalstoja tekemään.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:01"]No menkää kysymään itse jos niin persettä se hiertää. Turhaa täällä jotain spekulointipalstoja tekemään.
[/quote] kauheen ilkee kommentti! Eikö ole ihan normaalia olla kiinnostunut " julkkisten" asioista! Ja minua ainakin kiinnostaa, ja olisin iloinen heidän puolestaan jos lapsi heille suotaisi. Jos lukijoita ei kiinnosta bloggaajan asiat, ei bloggaajalla olisi lukijoita.
No se selittäisi, miksi tekevät olkkariin sen toimistonurkkauksen kun asunnossa on iso "työhuone".
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:24"]No se selittäisi, miksi tekevät olkkariin sen toimistonurkkauksen kun asunnossa on iso "työhuone".
[/quote]true dat! Ja ehkä muuttokin haluttiin, koska yrittivät lasta. Olis ihana jos Alexalla ois vauvablogi.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:36"]
Tässä muut saman kuvaussession kuvat: http://alexadagmar.com/cozy-lbd/ Eli ei ole, vaatteen leikkaus hämää.
[/quote]
Tämä selvä! Olin vähän funtsaillut ton Tiger of Sweden-mekon hankkimista, mutta nyt nähtyäni sen päälle puettuna tiedän, että ei todellakaan ole mun mekkoni. Pömppömahani korostuisi entisestään, jos kerran Alexan timmiin kroppaankin teki tuollaisen vauvakummun. Ekassa kuvassa tosiaan näytti siltä, kuin venttaisi.
No NYT on😂
Ja keskustelujen poistokin jatkuu. Hm, ehkä kannattaisi jättää julkisuudessa asiasta retostelu ellei halua keskustelujakaan?!
Jännän äärellä: minkähän näköinen pikkuinen sieltä saapuu?
Kunpa kelpaisi 100-prosenttisesti itsenään vanhemmilleen, eikä tuntisi tarvetta ulkonäön muuttamiseen monin toimenpitein kuten äitinsä.
Yhteistyö-vauvaksi päätyy varmaankin. Kaikkea mahdollista ilmaiseksi mainosten vuoksi, vaikka enemmän kuin varaa olisi kustantaa itse. Äiti taisi jo alkaa raskaustestimainoksin?
Toisille kaikki käy niin helposti:(
Kiinnostaa yhtä paljon kuin naapurin Riston peräreikä
Jatkossa kuvia, joissa pidetään mahaa ja möllötetään suu oudosti auki? Tai ehkä kuvat on otettu sivusta. 712
Vierailija kirjoitti:
Jännän äärellä: minkähän näköinen pikkuinen sieltä saapuu?
Kunpa kelpaisi 100-prosenttisesti itsenään vanhemmilleen, eikä tuntisi tarvetta ulkonäön muuttamiseen monin toimenpitein kuten äitinsä.
Ei uskois että on mitään muuttanut vaikka tarvetta olisi.
VARMASTI!!!