Vähähaluinen mies
Olen todella ymmälläni. Mies haluaa seksiä ehkä kerran kahdessa viikossa keskimäärin. Joskus kerran viikossa, joskus kerran kuussa. En oikein saa tarpeekseni siitä muutaman minuutin sessiosta. Olen kolmisen vuotta nyt kitunut tässä jatkuen puutteessa olemisesta. Olen nuori ja terve, mielestäni seksuaalisesti normaalihaluinen nainen. Minusta seksiä voisi olla useamman kerran viikossa, mutta kestän sen jos joskus on harvemmin. Nykytilanne on ihan hirveä. Ajattelen jatkuen jo muita. Mies on kunnollinen ja ehkä hiukan liiankin tunnollinen. Mies on niin yliherkkä, että aiheesta ei olla tultu yksimielisyyteen puhumalla. Tuntuu, että kaikki mahdollinen on jo koitettu. Myös siemensyöksyn vähäinen määrä kummastuttaa. Entisissä suhteissani jos seksiä ei olla harrastettu kahteen viikkoon, tavaran määrä on ihan mieletön. Tällä miehellä tavaran määrä on niin pieni, että hänen luulisi harrastaneen seksiä lähipäivinä. Hän kuitenkin tulee aina suoraan töistä kotiin ja on puhunut kunnioittavansa uskollisuutta... Toivoisin niin, että syy selviäisi, vaikkahan olisi sitten joku toinen nainen. Tuntuu että hukkaan elämääni mutta en voi rikkoa perhettä omien halujeni vuoksi. On puhuttu ja tapeltu, oltu puhumatta ja koitettu vaan vähätellä asiaa. Seksuaalisesti emme vain ole samalla tasolla. Minusta on hyvin outoa, että mies ei koe tarvetta seksille useampaa kertaa viikossa....