Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isän nukkumisjärjestely, mielipiteitä ??

Vierailija
27.11.2014 |

Isä nukkuu 7 ja 9v tyttäriensä vieressä kun tytöt hänellä kylässä. Tytöillä myös omat sängyt.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sen ihmeempi kuin että äiti nukkuisi lasten kanssa.

Vierailija
2/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitä sitten? Mä nukuin vielä seiskallakin eli 13v isäni vieressä kun olin hänellä käymässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Minäkin (äiti) nukun välillä asuntoautossa 17-vuotiaan poikani vieressä. 

Vierailija
4/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi kiva, jos olis isä, jonka vieressä olis voinut olla tai joka voisi halata tms.

Vierailija
5/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta pitäisi olla jotain mieltä?

Vierailija
6/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, äiti, nukuin kolmen poikani kanssa samassa huoneessa ja nuorin (parhaimmillaan 16-vuotias) nukkui usein vieressäni parisängyssä. Olin siis etävanhempi ja minulla oli siihen aikaan pieni asunto. Kuitenkaan kenestäkään meistä tuossa nukkumisjärjestelyssä ei ollut mitään kummallista. Nyt pojat ovat aikuisia ja ihan täyspäisiä.

Vierailija
7/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että on hienoa, että lapsilla on isäänsä niin mutkattomat välit, että he nukkuvat isän vieressä. Ja kiva, että isä ottaa lapset viereen, jos heitä pelottaa vieraammassa paikassa kuin äidin koti.

Kiitä ex-miestäsi, että hän on luotettava, kunnon isä.

Vierailija
8/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nukuin usein isän vieressä, kuten myös pari vuotta vanhempi siskoni, kun olimme isän luona yötä. Olen nukkunut isän vieressä nyt parikymppisenäkin, kun olen jäänyt hänelle yöksi. Asuntonsa kun on yksiö, eikä sohvalla nukkuminen kovin mukavaa ole.

En jaksa ymmärtää, että joku saisi näistäkin ongelman.

Vierailija
9/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui. Mä nukuin isäni vieressä 27 vuotiaana kun lomamatkalla jaettin hotellihuone.

Vierailija
10/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, et saa vännettyä tästä mitään pedofiilistä ja sen varjolla kieltää tapaamisia. Hyväksy, että lapsilla on oikeus tavata isäänsä!