Miten Vaasan ruispalat ohut herkku voi olla korkeampi kalorimäärä kuin tavallisisissa Vaasan Ruispaloissa
Miten on mahdollista? Luulluy että ohut herkussa olisi vähemmän
Kommentit (28)
Tärkeämpää ravinnon ja terveellisyyden kannalta lienee, mitä leivän päälle laittaa😉😉😉
Miten 200 g suklaalevyssä voi olla enemmän kaloreita, kuin 200 g lehtikaalia?
Vierailija kirjoitti:
Miten kilo ruuveja voi painaa yhtä paljon kuin kilo höyheniä, vaikka ne menevät pienempään tilaan? :(
Haa!
Mutta onneksi Suomessa on kuitenkin enemmän ylämäkiä kuin alamäkiä hahhahaaa, eikös olekin?
Ja leipähän se miehen tiellä (mäessä) pitää!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon enemmän sokeria. Katso ravintosisältötaulukko.
Lasten kanssa tuon huomaa taulukkoa katsomattakin. Ohuet palat menevät kuin kuumille kiville ja kas, siellähän olikin reilusti sokeria.
Mikä pettymys. Olen ohuiden palojen ystävä. Miten ne nyt sillä tavalla vedättävät asiakkaita.
Täällä sama. Harmittaa. Pitääkö vaan siirtyä tavallisiin... niissä en niin pidä siitä tuhdista koostumuksesta. Saisi olla siis sama paksuus kuin ohuessa herkussa, niin voisi maistua lähes samalta? Tiedä häntä.
Hiilarit ovat aivojen ravintoa joten syö ohuita hyvällä omallatunnolla.
Ainoa käyttökelpoinen hiilariravinto elimistölle on glukoosi, jonka saamiseksi ei tarvitse syödä hiilaria lainkaan, sillä elimistö valmistaa tarvitsemansa glukoosin itse myös muusta ravinnosta - siis proteiinista ja rasvasta. Prosessin nimi on glukoneogeneesi ja se tapahtuu maksassa ja munuaisen kuoriosassa.
Ruisleivässä yleensäkin on yhtä paljon kaloreita kuin vaaleassa leivässä. Ehkä pieniä heittoja mutta kuitenkin suht samoilla mennään.
Jauhopeukalo kirjoitti:
Tärkeämpää ravinnon ja terveellisyyden kannalta lienee, mitä leivän päälle laittaa😉😉😉
Aivan, margariinia ei kannata käyttää, vaan voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon enemmän sokeria. Katso ravintosisältötaulukko.
Lasten kanssa tuon huomaa taulukkoa katsomattakin. Ohuet palat menevät kuin kuumille kiville ja kas, siellähän olikin reilusti sokeria.
Mikä pettymys. Olen ohuiden palojen ystävä. Miten ne nyt sillä tavalla vedättävät asiakkaita.
Täällä sama. Harmittaa. Pitääkö vaan siirtyä tavallisiin... niissä en niin pidä siitä tuhdista koostumuksesta. Saisi olla siis sama paksuus kuin ohuessa herkussa, niin voisi maistua lähes samalta? Tiedä häntä.
Hiilarit ovat aivojen ravintoa joten syö ohuita hyvällä omallatunnolla.
Ainoa käyttökelpoinen hiilariravinto elimistölle on glukoosi, jonka saamiseksi ei tarvitse syödä hiilaria lainkaan, sillä elimistö valmistaa tarvitsemansa glukoosin itse myös muusta ravinnosta - siis proteiinista ja rasvasta. Prosessin nimi on glukoneogeneesi ja se tapahtuu maksassa ja munuaisen kuoriosassa.
Ei noi sokerihiiret tuota tajua.
Miten kilo ruuveja voi painaa yhtä paljon kuin kilo höyheniä, vaikka ne menevät pienempään tilaan? :(