Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oskari Katajisto lataa: ”Olin ennen komea sälli ja sitten minusta tuli lyllertäjä!”

Vierailija
04.10.2021 |

Oskari myöntää, että terveyden lisäksi myös ulkonäkösyyt motivoivat laihtumaan.
– Olen tottunut näyttämään vähän erilaiselta. On surullista, kun vielä pari vuotta sitten olin mielestäni komea sälli, ja sitten minusta tuli tällainen lyllertäjä.
Mielestäni Oskari on edelleen komea sälli!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme aika erinäköistä Oskaria siinä Plussan kuvassa.

Vierailija
42/52 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt livenä ehkä 20 v sitten ja kiinnitin huomion . Komea oli kokonaisuudessa.

Espan puistossa näin kaukaa naisen joka kiinnitti huomioni ja hän oli Satu Silvo kun menin lähemmäs n 25 v sitten. Seurassa oli. Kaunis ja näyttävä nainen.

Satu Silvo on yhä kaunis. Toki keski-ikäisen näköinen, mutta erittäin kaunis.

Satu Silvo on hyvä esimerkki siitä, että terveellisesti elämällä säilyykin kauniina. Katajisto taas esimerkki päinvastaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskarilla on vielä elämää edessä. Ehtii tehdä elämänmuutoksen ja tulla komeaksi jälleen! Onnea matkaan! Suomalaisella sisulla prkle!

Vierailija
44/52 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina tuhoaa monta asiaa:

- ihmissuhteet

- ulkonäön

- terveyden

- rahat

- aivot

Vierailija
45/52 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas karmaiseva esitys tuo tänne linkattu. Oskari oli komea ja varmaan ihan hyvä mutta esityksen sisältö..

Vierailija
46/52 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas karmaiseva esitys tuo tänne linkattu. Oskari oli komea ja varmaan ihan hyvä mutta esityksen sisältö..

Ai se homojuttu? Katsoin noin 20 sekuntia ja se riitti.

Vierailija
47/52 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minulle ihan tuntematon henkilö. Mistäs hän on tullut kuuluisaksi? Onko tämä se keihäänheittäjä, joka on aina sairauslomalla?

Helsingin Kaupunginteatterin näyttelijä, kunnes sai potkut juomisen takia. Oli hyvä näyttelijä. En ihan tiedä, miten hän tuli suuren yleisön tietoisuuteen, ehkä häntä alkoi näkyä televisiossa. Olisiko ollut vuosituhannen vaihdetta, kun hän oli kova nimi.

Tuli kuuluisaksi seukkaamalla Jasmin Mäntylän kanssa.

Myöhemmin kai tykkäsi sukulaisistaan, serkku tms

Vierailija
48/52 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille alkoholisteille käy noin, kun lopettavat juomisen. Mielihyvää haetaan viinan sijaan ruoasta ja lihominen alkaa.

Vierailija
49/52 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minulle ihan tuntematon henkilö. Mistäs hän on tullut kuuluisaksi? Onko tämä se keihäänheittäjä, joka on aina sairauslomalla?

Helsingin Kaupunginteatterin näyttelijä, kunnes sai potkut juomisen takia. Oli hyvä näyttelijä. En ihan tiedä, miten hän tuli suuren yleisön tietoisuuteen, ehkä häntä alkoi näkyä televisiossa. Olisiko ollut vuosituhannen vaihdetta, kun hän oli kova nimi.

Tuli kuuluisaksi seukkaamalla Jasmin Mäntylän kanssa.

Myöhemmin kai tykkäsi sukulaisistaan, serkku tms

Hänellähän on lapsi serkkunsa kanssa ja se lapsi on joku parikymppinen tms. Kyllä se Jasmin-juttu oli tuon serkkusuhteen jälkeen, ja silloin Oskari oli jo tunnettu.

Vierailija
50/52 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: nai serkkunsa, teki serkkunsa kanssa lapsen ja nousi kuuluisuuteen Jasmin Mäntylän varjolla.

Vierailija
51/52 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaus: nai serkkunsa, teki serkkunsa kanssa lapsen ja nousi kuuluisuuteen Jasmin Mäntylän varjolla.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201708232200345882

Vierailija
52/52 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se homojuttu? Katsoin noin 20 sekuntia ja se riitti.

Kannattaa katsoa koko Aktin ylistys konsertti!

Jollekin, joka ei tiennyt kuka Katajisto on, niin on tullut suurelle yleisölle tutuksi varmaan mm. Hynttyyt yhteen sarjasta, Hovimäestä, jne. Meni naimisiin ja teki lapsen serkkunsa kanssa.