Oskari Katajisto lataa: ”Olin ennen komea sälli ja sitten minusta tuli lyllertäjä!”
Oskari myöntää, että terveyden lisäksi myös ulkonäkösyyt motivoivat laihtumaan.
– Olen tottunut näyttämään vähän erilaiselta. On surullista, kun vielä pari vuotta sitten olin mielestäni komea sälli, ja sitten minusta tuli tällainen lyllertäjä.
Mielestäni Oskari on edelleen komea sälli!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ikinä ollut komea ja on muutenkin ärsyttävä urpo.
On se ollut hyvännäköinen, vaikka sinä et kyseisestä henkilön persoonasta pitäisikään ja siksi väität, ettei olisi ollut komea.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis pullukan mielestä pullukat on rumia?
Ihan samoin kuin kaltaisesi tietämättömät typerykset luulevat olevansa fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ollut hyvännäköinen, vaikka sinä et kyseisestä henkilön persoonasta pitäisikään ja siksi väität, ettei olisi ollut komea.
Miltäköhän vuodelta tämä on? Taitaa olla vielä aika nuori tuossa. Sen jälkeen hän oli komeampi.
Vierailija kirjoitti:
Lihava ei ole koskaan hyvännäköinen. Eläämäänsä ei kannata tuhlata ylipainoisena.
Tämä on totta. Itsekin laihdutin kymmeniä kiloja vuosia sitten ja kaduttaa vain se, etten tehnyt sitä jo aiemmin. Elämä on parempaa ja vaatteetkin istuvat paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Lihava ei ole koskaan hyvännäköinen. Eläämäänsä ei kannata tuhlata ylipainoisena.
Ja sinä varmaankin luulet, etteivät ylipainoiset ole tietoisia lihavuuden vaaroista ja siitä miltä ylimääräinen vartaloon kertynyt rasva näyttää? Kerro nyt vielä, että syömällä vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kommentoija on nuorempana ollut baarissa ja seurueen naiset juttelivat vain Katajiston kanssa, niinkö?
Ei vaan kommentoija on nainen, joka ei koskisi itseään täynnä oleviin idiootteihin, jotka ovat ulkonäöllisesti Loiri-tasoisia ällötyksiä (lue: hirveitä), pitkällä tikullakaan.
Oletko keskustellut hänen kanssaan, kun sanot hänen olevan ärsyttävä urpo?
Hei Oskari! Kannattaisiko käydä lenkillä Vauva-palstalla roikkumisen sijaan?
-eri
En minä sentään Oskari ole. Ihmettelin vain, koska itse en olisi kuvaillut häntä sanalla urpo. Ja Oskarinhan ovat tavanneet kaikki, jotka ovat siihen aikaan Helsingin baareissa käyneet.
Kävin siihen aikaan Helsingin baareissa, en tavannut Oskaria (en ole se, jolle kommentoit).
ok
Just. Tuossa "Hei Oskari" -vaiheessa onkin parempi vaan sanoa ok! Kun ei perusteluja ei sitten inttäjältä löytynytkään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä sytytä yhtään ja pääkopan tyhjyys kuittaa pois senkin mikä muuten ehkä menettelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kommentoija on nuorempana ollut baarissa ja seurueen naiset juttelivat vain Katajiston kanssa, niinkö?
Ei vaan kommentoija on nainen, joka ei koskisi itseään täynnä oleviin idiootteihin, jotka ovat ulkonäöllisesti Loiri-tasoisia ällötyksiä (lue: hirveitä), pitkällä tikullakaan.
Oletko keskustellut hänen kanssaan, kun sanot hänen olevan ärsyttävä urpo?
Hei Oskari! Kannattaisiko käydä lenkillä Vauva-palstalla roikkumisen sijaan?
-eri
En minä sentään Oskari ole. Ihmettelin vain, koska itse en olisi kuvaillut häntä sanalla urpo. Ja Oskarinhan ovat tavanneet kaikki, jotka ovat siihen aikaan Helsingin baareissa käyneet.
Kävin siihen aikaan Helsingin baareissa, en tavannut Oskaria (en ole se, jolle kommentoit).
ok
Just. Tuossa "Hei Oskari" -vaiheessa onkin parempi vaan sanoa ok! Kun ei perusteluja ei sitten inttäjältä löytynytkään :D
Mihin olisit kaivannut perusteluja?
Joku voisi kyllä selittää Oskarille myös ikääntymisen konseptin.
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi kyllä selittää Oskarille myös ikääntymisen konseptin.
Menikö melkein liian lujaa silloin nuorena. Hakeeko sitä vieläkin. Ei ole mahdollista.
Kyllä Oskari Katajisto todellakin oli nuorena komea.
Eikä se ole vieläkään kuin 55-vuotias. Voisi olla edelleen vetävä, ellei olisi pilannut elimistöään päihteillä ja turvottanut itseään.
Olen nähnyt livenä ehkä 20 v sitten ja kiinnitin huomion . Komea oli kokonaisuudessa.
Espan puistossa näin kaukaa naisen joka kiinnitti huomioni ja hän oli Satu Silvo kun menin lähemmäs n 25 v sitten. Seurassa oli. Kaunis ja näyttävä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt livenä ehkä 20 v sitten ja kiinnitin huomion . Komea oli kokonaisuudessa.
Espan puistossa näin kaukaa naisen joka kiinnitti huomioni ja hän oli Satu Silvo kun menin lähemmäs n 25 v sitten. Seurassa oli. Kaunis ja näyttävä nainen.
Satu Silvo on yhä kaunis. Toki keski-ikäisen näköinen, mutta erittäin kaunis.
Iltapäivälehti Plus kertoo tänään jotain Oskarista, mutta maksumuurin takana. Samoja vanhoja juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivälehti Plus kertoo tänään jotain Oskarista, mutta maksumuurin takana. Samoja vanhoja juttuja?
Joo ei siinä oikein uutta ollut. NYT hän on rauhoittunut ja keski-ikäistynyt, päihteet ovat jääneet taakse, mutta valitettavasti on tullut syötyä liikaa. Silleen pähkinänkuoressa. :D
Ja muisteltiin niitä nuoruuden villejä aikoja ja rajuja kokeellisia näytelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei siinä oikein uutta ollut. NYT hän on rauhoittunut ja keski-ikäistynyt, päihteet ovat jääneet taakse, mutta valitettavasti on tullut syötyä liikaa. Silleen pähkinänkuoressa. :D
Voin kuvitella, että hän muistelee nuoruuttaan. Mutta pitäisi hyväksyä vanheneminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päihteet? Onko siihen kuulunut muutakin kuin alkoholia?