Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariskunnan yhteiskuvat somessa

Vierailija
04.10.2021 |

Ollaan oltu yhdessä viisi viisi vuotta jona aikana mieheni ei ole antanut laittaa yhteiskuvaa, ei facebookiin eikä instaan. Tuntuu hassulta päivittää lomakuvia tai päivitystä esim lapsen synttäreistä missä olemme vain minä ja lapsi, olen myös töissä kuullut kyselyjä tästä johtuen että olemmeko eronneet mieheni kanssa. Toki kummankin profiilissa lukee että olemme parisuhteessa keskenämme.

Olemme menossa syksyllä naimisiin josta kysyin että kai edes hääkuvan saa julkaista niin vastaus oli ehdoton ei. Perusteluna miehellä on oma yksityisyys sekä se että mulla on paljon kavereita joista osa ns. vanhoja tuttuja tai koulukavereita joiden kanssa en toki ole ollut tekemisissä pitkään aikaan. Mieheni antaisi julkaista kuvia vai niille kenet itsekkin tuntee mutta taas itse en haluaisi alkaa ketään erottelemaan omiin ryhmiin. Toki osittain ymmärrän miestäni mutta silti ärsyttää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen tarinan väsäsit aamun ratoksi. Ei irronnut vielä oikein kunnolla?

Vierailija
2/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mieheni”-pelletrolli herännyt jo uuteen työttömään päivään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä enemmän. Mun mies ei edes ole somessa, kehitelläänkö joku huisi pettämisteoria?

Vierailija
5/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu. Mieheni päättää kaikesta ja minä vikisen. Mitä ajatuksia herättää, mitä mieltä olette, miten te toimisitte jne paskaa heti aamusta 💩

Vierailija
6/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä enemmän. Mun mies ei edes ole somessa, kehitelläänkö joku huisi pettämisteoria?

Sama juttu, auts.. mieheni naamaa ei netistä löydy ja hän on 49 vuotias.

Vierailija
7/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestä. En itsekään halua mitään kuvia someen. 

Vierailija
8/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä oma some jossa kuvia?Joku yksityinen ihminen tai sitten säätää muutakin ettei halua suhdekuvia näkyville.

Vierailija
9/9 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä näyttää armaan miehesi kuvia ihan puhelimesta suoraan ilman jakamista tai nettiä.