Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni on manipuloiva

Vierailija
27.11.2014 |

Olimme sopineet tapaavamme, mutta jouduin perumaan tapaamisemme koska sairastuin äkillisesti. Tyttöystävä reagoi aluksi hyvin ja ymmärsi että minun on parempi levätä. Myöhemmin illalla sain kuitenkin liutan syyllistäviä tekstiviestejä joissa tyttöystäväni kertoi kuinka pettynyt on minuun ja siihen että en nää suhteemme eteen tarpeeksi vaivaa. Mistä johtuu naisten jatkuva kommunikaation puute, "testit"  ja päivänselvät manipulaatio yritykset joilla ei saada aikaan muuta kuin mielipahaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi on maailman ihanin ihminen pidä hänestä kiinni! 

Vierailija
2/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen vaivansa nimi on bitch.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että lopeta toi saatanan manipulointi

Vierailija
4/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänestä tuntuu, ettet nää vaivaa suhteenne eteen

Vierailija
5/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jätä se. Ihan oikeesti. Ei tuollaisista naisista oo kun harmia..

Vierailija
6/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten mustasukkainen? Juokse karkuun!! :D

Vierailija
7/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:06"]

Ehkä hänestä tuntuu, ettet nää vaivaa suhteenne eteen

[/quote]

Luultavasti taustalla on jotain tällaista ja vanhat jutut alkoivat hiertämään häntä. Oletko ennen tehnyt jotain ohareita esim? Vaikka nyt olisitkin oikeasti kipeänä vaan, niin jotain tuollaista tuo on voinut laukaista tyttöystävässä. En oikeastaan usko että hän yrittää manipuloida sinua vaan on vaan aidosti ärsyyntynyt jostain. Eli ensin hän mietti että ok, hän on kipeänä eipä tässä muuta. Mutta illemmalla tuli mieleen jotkut vanhat patoutumat mitä ehkä olet aiheuttanut aiemmin? Ei se ole manipulointia jos sanoo suoraan että olen pettynyt johonkin!

Vierailija
8/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:17"]Onko muuten mustasukkainen? Juokse karkuun!! :D
[/quote]

Komppi. Ja mitä tahansa teetkin, do not put a ring on it. Ne muuttuu vain pahemmaks.

Vierailija
9/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tohon ''et nää vaivaa suhteen eteen'' muutakin kun toi, ettet päässyt tuolloin paikalle? Tai oletko tehnyt jotain muutakin, mistä noin voisi sanoa? Mutta jos nainen manipuloi niin ei kuulosta hyvältä. Ehkä sillä on itsetunto ongelmia tai jotain. Ehkä hän haluaa olla varma, että välität hänestä.

Vierailija
10/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:25"]

Liittyykö tohon ''et nää vaivaa suhteen eteen'' muutakin kun toi, ettet päässyt tuolloin paikalle? Tai oletko tehnyt jotain muutakin, mistä noin voisi sanoa? Mutta jos nainen manipuloi niin ei kuulosta hyvältä. Ehkä sillä on itsetunto ongelmia tai jotain. Ehkä hän haluaa olla varma, että välität hänestä.

[/quote]

Joo vaikuttaa kyllä siltä että jotain muuta tohon liittyy minkä ap jätti kätevästi kertomatta. Helppo syyllistää tyttöystävä hulluksi jos itsellä on vähän huono omatunto jostain tai on todella nähnyt liian vähän vaivaa sen suhteen eteen. Jos taas ihan vilpittömästi olet sitä mieltä että olet ollut hyvä poikaystävä kaikin puolin niin sitten vasta voidaan todeta että hulluhko tapaus tuo tyttöystävä.

Vierailija
11/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes haluaa tavata sairasta, varsinkin jos on tarttuvaa? Ja kipeälle vittuilu on kyllä täysin käsittämätöntä.

Vierailija
12/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako etunimi K:lla ja pirkanmaalta, jos on niin juokse hyvä mies vielä karkuun kun pääset.

Vierailija
13/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä reagoin noin, kun mun ex-poikaystävä jatkuvasti perui tapaamisia, jäi kiinni valheista eikä tosiaan nähnyt minkäänlaista vaivaa suhteen eteen. Jotain ap jättää nyt kertomatta.

Vierailija
14/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset ovat välillä tuollaisia. Vaihtoon, sanoisin minä.

Vierailija
15/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suhde ainakin on niin hyvä että sen eteen ei tarvitse nähdä VAIVAA, kaikki tuntuu kivalta.

Vierailija
16/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin meni mielenkiinto koko jutusta aikanaan, kun jätkä jatkuvasti oharoi. Lisäksi ei halunnut olla yhteyksissä, ei kertonut asioistaan... Syytti aina minua kaikenlaisesta. Kesti melko pitkään tajuta, että hän oli sen suhteen sairas osapuoli, enkä minä!

Vierailija
17/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:42"]

Mun suhde ainakin on niin hyvä että sen eteen ei tarvitse nähdä VAIVAA, kaikki tuntuu kivalta.

[/quote]Vaivannäöllä tarkoitetaankin nyt sitä, että pitää viitsiä joskus soittaa toiselle, viitsiä saapua paikalle sovittuun aikaan, viitsiä pitää lupauksensa tai viitsiä viettää aikaa kumppaninsa kanssa. Tällä kertaa ap oli kipeänä, mutta tässä taitaa olla nyt takana paljon muuta.

Vierailija
18/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on enemmän tai vähemmän päästään sekaisin, ja manipuloivia kiittämättömiä, itsekkäitä narttuja, tämän tulet huomaamaan. p.s. muista pitää lompakostasi kiinni

Vierailija
19/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni teki todella paljon ohareita ja aina niille löytyi joku "hyvä" tekosyy. Ärsytti kun aikuinen mies pitää toista niin tyhmänä että uskoisi kaikki ne verukkeet miksei hän tullutkaan vaikka lupasi, tai miksei häneen saanut yhteyttä pitkiin aikoihin vaikka oli puhetta yhteydenotoista piakkoin.

Lopulta sain tarpeekseni ja ilmoitin että antaa olla.

Nyt mä olen exän mukaan kusipää joka suuttui siitä että hän oli kipeä, eikä voinut olla sen vuoksi minuun minkäänlaisessa yhteydessä. Voi olla että hän oli kipeä oikeastikin, mutta eipähän tarvitse enää miettiä mikä pitää paikkaansa ja mikä ei, eikä todellakaan sietää niitä ohareita.

Vierailija
20/25 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:56"]Suurin osa naisista on enemmän tai vähemmän päästään sekaisin, ja manipuloivia kiittämättömiä, itsekkäitä narttuja, tämän tulet huomaamaan. p.s. muista pitää lompakostasi kiinni
[/quote]

Nyt olet väärässä. Kaikenlaista vipeltäjää on sekä miehissä, että naisissa, mutta kyllä suurin osa haluaisi hyvän suhteen.
Ongelmana on vain se kommunikointi. Ei uskalleta sanoa suoraan mitä toiselta haluaa ja toivoo, eikä uskalleta rakastaakkaan kunnolla, kun pelätään että sattuu. Siinä se sitten menee pelleiksi ja korreloituu loppuaan kohti, kunnes erotaan ja molemmat pitävät toisiaan ihan sekopäinä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi