Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Mitä tekisit, jos saisit tietää vaimosi pettävän?

Vierailija
27.11.2014 |

Tuli vaan mieleen tuosta toisesta ketjusta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun varmaan olis semmonen että pitäs sen miehen nennää käydä hieromassa mutta eka shokista rauhotuttua kai se pitäs rueta kattelemaan mitä seuravaks.. Eli nainen joutaa oman arvosiesa joukkoon. Sen verran pyhä asia tuo uskollisuus on ettei luottamusta olis enää ikinä ja aina olis mielessä jos nainen esim. Baarissa itekseen

Vierailija
2/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin sen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin suoraan esille ja katsoisin miten tilanne etenee.

Vierailija
4/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miten ? Kuluuko järvi soutamalla? Jos kotiin kuitenkin palaa, niin on minussa silloin jotkin sellaista mikä vaimoa vielä kiinnostaa vaikka sitä seksiä hakisikin liiton ulkopuolelta.

Vierailija
5/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin varmaankin ensiksi: "Miksi?"

Jatko riippuisi vastauksesta.

Vierailija
6/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että itku tulisi, mutta jäisin silti kuuntelemaan kootutselitykset naama pokkana, jonka jälkeen kertoisin hänen siirtymisestään menneisyyteen!.. Laukut olisi pakattuna valmiiksi ja saattelisin hänet ovelle, hyvästelisin ja lähtisin hetken perästä baariin tai erään luokse, joka olisi mahdollinen jos näin huonosti olisi päässyt käymään! ;) Tuntisin varmasti suurta surua ja pettymystä, mutta uskon, että mieli virkenisi hyvinkin nopeasti!

Vierailija
7/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a... Pistäisin muijan koville ja itkettäisin sitä vähän. Saisin siis kunnon niskalenkin emäntään ja voisin sitten jatkaa omaa porsasteluani paremmalla omallatunnolla. Eli tavallaanhan tuo ois aika optimitilanne, mutta hyvin epätodennäköinen.

Vierailija
8/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin kotoa lukot, enkä päästäsi enää sisälle.

Vierailija
9/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin tietysti että oliko hyvä kyyti? Siihen päälle tietysti raivokasta hyvitys seksiä jälkiliukkailla. Jatkossa voitaisiinkin siirtyä kolmen kimppaan.

Vierailija
10/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vaimoa, mutta jos mua petettäisiin olen sen verran nyhjäke että hiljaa vaan katoaisin jonnekin eikä vaimo näkisi mua koskaan enää.

Vierailija
11/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:37"]

Alkuun varmaan olis semmonen että pitäs sen miehen nennää käydä hieromassa mutta eka shokista rauhotuttua kai se pitäs rueta kattelemaan mitä seuravaks.. Eli nainen joutaa oman arvosiesa joukkoon. Sen verran pyhä asia tuo uskollisuus on ettei luottamusta olis enää ikinä ja aina olis mielessä jos nainen esim. Baarissa itekseen

[/quote]

Miksi hieroa sen miehen nenää? Eihän se mies väärin tee, vain se nainen.

Itselle kävi sillä tavalla, että tapailemani nainen paljastui jonkin ajan kuluttua olevansa naimisissa.  Kuvio meni näin; Nainen oli iskenyt minuun silmänsä jossain. Sai urkittua mun puhelinumeron yhteiseltä tutulta (tai siis tää tuttu kysyi multa, saako se antaa mun numeron)  Nainen otti yhteyttä ja kysyin heti alkuun, että onko sinkku. "Joo, olen just eronnut." Viestiteltiin kovasti ja nainen kävi mun luona kylässäkin muutaman kerran. Pikku hiljaa selvis, että nainen asuikin miehen kanssa. Se "juuri eronnut" tarkoittikin loppujen lopuksi sitä, että nainen oli itsekseen harkinnut eroa. Puoliso ei tiennyt asiasta mitään. Nainen kusetti siis sujuvasti kahta miestä.

Kiitokseksi tästä, sain sitten tän miehen kavereilta uhkailuja hakkaamisesta. Onneksi sain sovittua tän jutun ihan miesten kesken. Kättä päälle ja asia oli kunnossa. (onneksi oli se naisen lähettämä "olen juuri eronnut" -viesti tallessa..."

Vierailija
12/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:44"]

Jättäisin sen

[/quote]

Samaa sanoo mun mies.

Vierailija
13/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kovasti ihmetyttäisi, kun kotona hän ei ainakaan seksistä ole lainkaan kiinnostunut. En sitten ehkä osaa tehdä oikeita asioita, mutta olen kyllä kovasti koittanut keskustella asiasta.

Mutta todennäköisesti menisi talo myyntiin ja sitten muuttaisin lasten kanssa saman katon alle. Eli ero siitä tulisi.

Vierailija
14/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin, enkä katselisi perään.

Vierailija
15/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erehtynyt useampaakin kaverin muijaa kokeilemaan, suurin osa muijista sai kenkää, minä en. Turpiin kyllä tuli parilta tyypiltä, mutta kavereita ollaan edelleen.

Vierailija
16/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa etukäteen mikä reaktio olisi. Pahimmassa tapauksessa voisi kilahtaa niin, että tappaisi vaimon ja sen huoripukin.

Vierailija
17/17 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:52"]

Vaikea sanoa etukäteen mikä reaktio olisi. Pahimmassa tapauksessa voisi kilahtaa niin, että tappaisi vaimon ja sen huoripukin.

[/quote]

Samoin t.nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi