Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko alateemiset duunareita parempia isiä?

Vierailija
27.11.2014 |

Mulla duunarimies (ja joo, heitä on monenlaisia) ja on sellainen hieman avuton ja hetkessä eläjä, että minä olen perheen kasvattaja ja aikataulussa pitäjä. Miehen puhetyyli esim sellainen, ettei todellakaan kehitä lasta oppimaan oikeita sanoja saatika vaikka tukisi lukemaan oppimisikäistä esikoistamme. Mietin usein, olisiko akateeminen mies parempi myös isänä, jämäkämpi ja hyvällä tavalla tavoitteellisempi (miettisi oman toiminnan ja esimerkin vaikutuksia lapsiin).

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:45"]Duunari minäkin, enkä tunnista itseäni noista junttikuvauksista mitä täällä jauhetaan jatkuvasti. Ei maistu viinakaan, rasittaa joskus lukea ja kuunnella noita iänikuisia yleistyksiä. Ikävää toki jos joku on yhdessä jonkun väkivaltaisen juopon ja juntin kanssa, syytä minä siihen olen. Pidän vain huolen omasta perheestä ja läheisistä, sekä vastaan omista tekemisistä en muiden. [/quote]Joo, valitettavan usein tätä harrastaa "akateemiset" sinkkunaiset. Huom ! Ei kaikki

[/quote]

Mitähän minun pitäisi ajatella akateemisista sinkkunaisista jotka ovat melkein kaikki työttömiä, ovat varmasti vieläkin omasta mielestään "parempia" ihmisiä kuin duunarit. On se vaan jännää kuinka itseään fiksuna pitävä ihminen määrittelee jonkun ihmisen ihmisarvon pelkän paperin perusteella jonka saa koulusta.

Vierailija
22/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt saivarrellaan niin ap miettii ovatko alateemiset parempia isiä kuin duunarit, ei akateemiset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:34"]

Mun vies halaa, suukottaa, sanoo rakastavansa, piirtää, pelaa, vie ulos ja harrastuksiin, leikittää ja nukuttaa, lukee satuja, jopa laulaa iltalaulun joka ilta lapsille. 

Mutta hän ei osaa pitää rajoja, antaa joko tehdä mitä vaan ja odottaa että lapset itse lopettavat leikit illalla ja pyytävät nukkumaan tai uhkailee että meet huoneeseen istumaan jos et tottele mutta ei koskaan pidä uhkauksiaan. Heräili huonosti öisin kun vauvat valvotti, äksyili mulle väsymystään. Väsyneenä kiroilee ja ärisee ja on enemmän itsekeskeinen. Keskittyy omiin juttuihin eikä mene auttamaan vaikka lasta pukemisessa, yleensäkin auttaa noissa tilanteissa heikosti.

tällainen mun mies, duunari. Hyvä vai heikko isä?

[/quote]

ihan hyvältä rakastavalta isältä kuulostaa.

Vierailija
24/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi kertoo aika paljon sinusta. En olisi siis huolissani miehestä isänä, vaan sinusta äitinä.

Vierailija
25/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:29"]

Aloituksesi kertoo aika paljon sinusta. En olisi siis huolissani miehestä isänä, vaan sinusta äitinä.

[/quote]

miksi?

Vierailija
26/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka meistä on täydellinen ihminen, vanhempi, äiti tai isä? Jokainen ollaan kesken ja toisissa taidokkaampia, toisissa asioissa enemmän keskeneräisiä.

Vierailija
27/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun moes eilole alateeminen

Vierailija
28/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuton duunarimies, ihan helmi. Mistä nappasit?

Vierailija
30/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:08"]

Avuton duunarimies, ihan helmi. Mistä nappasit?

[/quote]

huokaus. Pahalta tosiaan kuulostaa. Osaa hän korjata ja fiksata, mutta ei kasvattaa. Tosiaan tuli väärä helmi silloin reilu parikymppisenä napauttua. Oli urheillinen ja piti kotinsa hienosti järjestyksessä, en arvannut ettei taidot yllä isyyteen. Ap

Vierailija
31/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies on naisten silmissä avuton lasten kanssa, oli koulutus mikä hyvänsä!

Vierailija
32/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet varmasti täydellinen.

Vierailija
33/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muista miehistä, mutta omani on akateeminen ja on hyvä isä.

Vierailija
34/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miehesi valinnut, voivoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän