Paras pyykinpesuaine ?
Menee hermot pyykkien kanssa koska aina jää jokin tahra lasten vaatteisiin >:(
Kertokaas mammat millä paras pesutulos :)
Kommentit (10)
Kuudenkympin lämpötila ja bioluvil.
Tuo allegro on kyllä ihan paskaa...
Erisan. Pinttyneet tahrat voi poistaa hajusteettomalla Vanishilla.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:47"]
Tuo allegro on kyllä ihan paskaa...
[/quote]? Mulla on pelkkiä hyviä kokemuksia siitä. Ennen kone ja pestytkin pyykit haisivat, sitruunahaposta ei ollut mitään apua. Allegron puhdistusaineella lähti mönjät ja kone ja pyykki on ollut puhdasta ja raikasta jo vuosia.
Hyvä aloitus! Saman ongelman kanssa painiskelen. Tietää jo etukäteen, että tietyt rasvaiset (?) läikät jää märän näköisiksi läikiksi vaatteisiin ja lisäksi hedelmäsoset, suklaa, puna- ja keltasävyiset kastikkeet/liemet. Ei auta mitkään esikäsittelyt tahranpoistosuihkeilla, aina ei se 60 asteen pesukaan.
Mä olen teinistä asti hoitanut lapsuudenkodin pyykkihuollon eikä silloin 90-luvun alussa jäänyt mitään tahroja pyykkeihin, vaikka ne odottelivat pesua kauemmin kuin nämä omien lasten vaatteet. Hermostuttaa :/
Omo color sensitive. Sappisaippuaa tarvittaessa ja uusi pesu jos on koneesta tullessa vielä tahroja. Ainoastaan mustikkatahrat esikäsittelen(bio shoutilla ja annetaan vaikuttaa n 15min)
En ole itse kokeillut sappisaippuaa mutta auttaisiko se? Kovasti moni sitä kehuu, rasva-, veri-, porkkana- yms tahroille.
Kuudenkympin puuvillaohjelma (ei pika-) ja Serto. Moni käyttää niitä koneen siliävät-/tekokuituohjelmia tajuamatta, että se on useimmissa koneissa mitoitettu 2,5 kg:n pyykkimäärälle. Sitten ihmetellään, kun kone on ihan tukossa eikä pyykit tule puhtaaksi.
Allegro. Paras pesukoneelle, putkille, ympäristölle ja rahapussille myös. Kotimainen kaikenlisäksi.