Mitä unta ajattelit nähdä ensi yönä?
Itse pystyn vaikuttamaan katsomiini uniin ja usein illalla päätän mitä unta aion katsella. Onko muita joilla tämä sama kyky?
Kommentit (16)
En juuri unia näe, nukun ilmeisesti liian sikeästi.
Näen aina samaa unta. Eräs naiseksi kuvailtu on siinä.
Toivon unta jossa joku hemmottelee minut pilalle.
Joskus, kun muistan unia, toivoisin jatkaa samaa että tietäisin miten loppuu, valitettavasti minulla ei onnistu.
En tiedä, mutta viime yönä mä näin sellaista unta, että pesin yltäpäältä kakassa olevaa Cavalier Kingcharlesinspanielin persausta vessan lavuaarissa. En tiedä mistä se uni tuli, kun ei mulla ole edes koiraa 🙉
Viime aikoina olen katsellut agenttiseikkailun kaltaisia unia. Olen niissä se kuolematon kaveri joka pelastaa maailman. Joka aamu harmittaa kun pitää herätä ja jää joku jännä takaa-ajo kesken.
Joku rauhoittava uni olisi paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Naapurista…
Samma här.
Omaan tuon kyvyn vaikuttaa uniin. Keskittymällä illalla tunnin ajan yhteen ja samaan videon pätkään niin tuo "maailma" siirtyy uneeni. Villi fiilis kun videosta tuleekin unessa ikäänkuin totta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus, kun muistan unia, toivoisin jatkaa samaa että tietäisin miten loppuu, valitettavasti minulla ei onnistu.
Sun ei pidä etsiä sitä unta tai tapahtumia, vaan sitä olotilaa.
Mitäköhän alanuolet tarkoittaa kommentissani?
Mustaa ja pikselimössöä on tullut nähtyä ja aika harmittomia uniahan ne ovat.
Tällä viikolla olin mukana järjestämässä tulevia Euroviisuja, Pirjo Heikkiläkin oli produktiossa mukana. Tulevana yönä voisin jatkaa valmisteluja.