Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sairaskertomus

Vierailija
27.11.2014 |

Miten voi tilata itseäni koskevat paperit terveyskeskuksesta yms.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin (Pohjois-Savossa) tiedot ainakin pystyy jo tarkistamaan kanta-palvelusta netissä, pankkitunnuksilla.

Minun mielestäni on todella mielenkiintoista katsoa, mitä kaikkea lääkärit ja hoitajat sinne kirjoittavat.

Eräänkin kerran menin hakemaan flunssaa varten saikkutodistusta, mutta hoitaja alkoi puhua vaan tupakoinnistani ja olikin sitten kirjoittanut hirveät selostukset tupakoinnistani kertomukseen. Siis ei kai siinä, tupakointini onkin ihan peestä (melkein 15 vuotta polttanut), mutta oli silti ihan mielenkiintoista lukaista tuo kertomus, varsinkin kun ei tuo flunssa nyt mielestäni siihen liittynyt, sitä oli hirveästi liikkeellä silloin ja sain sen läheiseltä ystävältäni (joka ei edes polta).

Vierailija
2/5 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi soitat terveyskekskukseen ja kysyt. Itse olen pyytänyt samalla, kun olen ollut vastaanotolla. Eri paikoissa on erilaiset käytännöt. Yhdessä paikassa piti käydä kaikki ensin läpi lääkärin kanssa. En antanut lupaa siirtää tietojani kantapalveluun. Siitä tulee olemaan aika paljon ongelmia. Ihmisten koneiden tietoturva on niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, kiitos. 

Vierailija
4/5 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetät postilla oman alueesi terveyskeskukseen pyynnön. Yleensä terveyskeskuksen sivuilta löytyy valmiit lomakkeet tähän.

Vierailija
5/5 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan voi niitä puhelimitse tilata,koska kuka tahansa voisi tilata, vaikka inhoamansa ihmisen tai työkaverin tiedot hyötymistarkoituksessa.Voit kysyä hoitavalta lääkäriltä henkilökohtaisesti ja kohtahan omat tietonsa pystyy tarkistamaan Kanta-palvelusta pankkitunnuksin.