Mistä löytyy ihanat miehet ja onko niitä?
Koitettu Tinderit, Match.com, Eliittikumppani ja e-kontakti. Tarjonta on aika samaa. Ei juuri yhtään täysjärkistä ole lähestynyt minua. Olen ihan nätti, fiksu, on tekstiä, kuvia…mua lähestyy karseat Veijot 58 vee. Minä 47. Toinen joukko on urheilukaveria etsivät pyöräilyhullut. Koko elämäni ei pyöri urheilun ympärillä. Onko joku palvelu vielä jossa olisi fiksua seuraa? Vai täytynee lähteä baariin nyt ku aukesivat. En tosin tykkää olla baarissa 😀
Kommentit (32)
Vastaus kysymyksiin:
1) Ei mistään
2) Ei ole
Pahoittelen ☹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipsa kirjoitti:
Lähestyn sellaisia, joilla hymyilevä kuva ja kiinnostava teksti. Ei tartte olla mikään adonis. Elämänarvot oltava kohdillaan kuitenkin. En ole ylimielinen mutta varmasti jokin epävarmuus estää löytämästä ketään. Yhden tapasin ja hullaannuin. Ei ollut sitä mitä antoi ymmärtää. Paljastui lopulta ihan muuksi mitä antoi ymmärtää.
AP
Oma tyhmyytesi sitten, sun pitäis katsoa kaikki läpi ketä tarjolla. Taidat kuulua niihin miljooniin ikisinkkuihin ketä on turha neuvoa kun ei mee jakeluun.
Itse sain ensimmäisenä päivänä badoossa 600 tykkäystä. Ehdotatko siis että tapaisin nämä 600? Ja seuraavan päivän 500? Jne.
Ehdottomasti! Muuten nuo tykkäykset on ajanhukkaa jollet tutustu heihin.
Vierailija kirjoitti:
Miten noita pyöräily/vaellus/pyörävaellus -hulluja onkin nykyään niin paljon. Noilla ei ole aikaa mihinkään suhteeseen.
Eikö nyt oo hyvä että on terveelliset harrastukset? kaverit on seuran pitämistä varten aika paljonkin ja suhteessa ei olla kuin paita ja peppu KOKO aikaa. Oon ihmetellyt joskus tätä. Alkuihastus tietty että ollaan kuin paita ja peppu mutta sitten sitä omaakin aikaa.
HEI AP. Täälä olisi M42, ja en ole urheiluhullu, baarissakion käyn 1-3/vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat on jo korjattu talteen, siirry pokailemaan varattuja. Paitsi tätä mun on turha yrittää.
Onko tämä yleinenkin uskomus, että kaikki ihanat miehe olisivat jo varattuja. - En eidä minä Ap:ta nelisen vuotta nuoremana miehenä jopa tosiinaan olen uskotellut olevani parempi kumppani siksi, että tiedostan pärjääväni oikein hyvin itseksenikin.
Mutta totta kai, jos löytäsin ja kohtaisin vareenotettavan kumppaniehdokkaan ja jolle minä edustaisin jotain suunnilleen samantapaista, niin totta kai silloin haluaisin kokea enempi niin, että minun parempi, paljon parempi olla ja elää ja tai yrittää olla ja elää (jne) hänen rinnallan kuin jatkaa eloani sinkkuna.
Mutta joo. Tiedostan kyllä, että olen ollu jo niin kauan sinkkuna, että en asiaa tapaa mainostaa. Toki kerron rehellsiesti kuinka kauan, jos joku kysyy. Ja kyllä. Kyllä kokemukseni mukaan on heitä joille itseensä ja eläämäänsä yleisesti ihan tyytyväien ikisinkkumies, joka huolehtii niin itsestään kuin läheisitään/ ympärstösään ja joka on ennen kaikkea on pysynyt suht tervejärksienä (koputtaa puuta) on monelle satuolento. Ta sitteni selalien, jota on lupa otaksua (kaappi)homoksi tai olettaa, että hänellä on jokin käsittämätön ja äysin epärealstiset kuvitelmat mahd. kumppaistaan tai isestäänn ja tai heistä molemmista.
Voisin jopa lähestyäkin , ei tuo 11v ole mahdoton ikäero. Noilla jutuilla ja esittelyillä en kyllä haluaisi tutustua. Olet niitä, joita mahtuu 13 tusinaan. Toi en sitä sinulle suoraan sanoisi, osaan tahdikkuuden, mutta täällä somessa voi totuudenkin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Pipsa kirjoitti:
Lähestyn sellaisia, joilla hymyilevä kuva ja kiinnostava teksti. Ei tartte olla mikään adonis. Elämänarvot oltava kohdillaan kuitenkin. En ole ylimielinen mutta varmasti jokin epävarmuus estää löytämästä ketään. Yhden tapasin ja hullaannuin. Ei ollut sitä mitä antoi ymmärtää. Paljastui lopulta ihan muuksi mitä antoi ymmärtää.
AP
Oma tyhmyytesi sitten, sun pitäis katsoa kaikki läpi ketä tarjolla. Taidat kuulua niihin miljooniin ikisinkkuihin ketä on turha neuvoa kun ei mee jakeluun.
"Öh" Eikö Ap kertonut vain he, keitä kohtaan on ise ollut aloitteelliinen Jotenkin karsinaa varmasti haluaa tehdä. Eikä vähiten siksi, että eseimmilla meistä lienee muutakin teemistä kuin pommittaa jokaista mahd. treffipalvelimelle/ tindriin you name it kirjautunutta lähestymsiyrityksillämme. - Sellaien vaikuttaisi minusta aika epätoivoiselta.
Se Ap:ta jokusen vuotta nuorempi ikisinkku (mies)
Olethan itse nätti ja 25v näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Olethan itse nätti ja 25v näköinen?
Kuka? - Ap kertoi avauksessaan olevansa 47 vuotias.
Itse sain ensimmäisenä päivänä badoossa 600 tykkäystä. Ehdotatko siis että tapaisin nämä 600? Ja seuraavan päivän 500? Jne.