Mistä löytyy ihanat miehet ja onko niitä?
Koitettu Tinderit, Match.com, Eliittikumppani ja e-kontakti. Tarjonta on aika samaa. Ei juuri yhtään täysjärkistä ole lähestynyt minua. Olen ihan nätti, fiksu, on tekstiä, kuvia…mua lähestyy karseat Veijot 58 vee. Minä 47. Toinen joukko on urheilukaveria etsivät pyöräilyhullut. Koko elämäni ei pyöri urheilun ympärillä. Onko joku palvelu vielä jossa olisi fiksua seuraa? Vai täytynee lähteä baariin nyt ku aukesivat. En tosin tykkää olla baarissa 😀
Kommentit (32)
Jokusen Jaska löytyy Tenavista. Valitettavasti se ei halua tyytyä oman tasoiseensa, vaan haaveilee punatukkaisesta tytöstä.
Täällähän minä. Keskityn noihin 18-25v muijiin kun niihinkin on saumaa.
M44
Ei ole järin fiksua pitää itseään muita fiksumpana.
Paina tinderissä kaikille ruksia niin kyllä löydät hyviä ehdokkaita... Ei sillä profiilin esittelytekstillä tai kuvilla saa kummoistakaan kuvaa ihmisestä.
Voitko vielä mainostaa minne päin menet baariin että täällä sulhasehdokkaat tajuavat tulla myös sinne...
Mä olen ihana, mutta ei me täällä vauva-palstalla mitään mätsiä voida tehä.
Tinderistä tai muista deittipalveluista et löydä täysijärkisiä ihmisiä.
Ps. Olen 38 vuotias ja minulla on aika paksu "se"
noilla aloituksen spekseillä sopiva löytyy telkkarin reality hinkkauksista.
Olen saman ikäinen kuin ap ja en ole enää vuosiin ollut Tinderissä, enkä mene. Olen luovuttanut.
Mut löytää Tampereen baareista ;)
Mies 25v
Olen sinua nelisen vuotta nuorempi lapseton iksisinkku. - Minut voit löytää mm. kirjastosta tai lähikaupasta, aika usein myös lenkkipolula tai ladulta mutta ei urheilukaan ole minulle koko elämä, ainakin yhä paljon tykkää lukea tai täyttää ristikoita. Musiikkiakin kuuntelen mutta nauin myös toisinaan hiljaisuudesta . Aiemmin tänään olsit voinut löytää minut taidenäyttelystä. (Taisin olla ainoa, joka oli saapunut näyttelyyn yksin).
Lähestyn sellaisia, joilla hymyilevä kuva ja kiinnostava teksti. Ei tartte olla mikään adonis. Elämänarvot oltava kohdillaan kuitenkin. En ole ylimielinen mutta varmasti jokin epävarmuus estää löytämästä ketään. Yhden tapasin ja hullaannuin. Ei ollut sitä mitä antoi ymmärtää. Paljastui lopulta ihan muuksi mitä antoi ymmärtää.
AP
Ihanat on jo korjattu talteen, siirry pokailemaan varattuja. Paitsi tätä mun on turha yrittää.
Miten noita pyöräily/vaellus/pyörävaellus -hulluja onkin nykyään niin paljon. Noilla ei ole aikaa mihinkään suhteeseen.
Jotain paikkaako etsit missä on ihanien kokoontumisajot?
Pipsa kirjoitti:
Lähestyn sellaisia, joilla hymyilevä kuva ja kiinnostava teksti. Ei tartte olla mikään adonis. Elämänarvot oltava kohdillaan kuitenkin. En ole ylimielinen mutta varmasti jokin epävarmuus estää löytämästä ketään. Yhden tapasin ja hullaannuin. Ei ollut sitä mitä antoi ymmärtää. Paljastui lopulta ihan muuksi mitä antoi ymmärtää.
AP
Oma tyhmyytesi sitten, sun pitäis katsoa kaikki läpi ketä tarjolla. Taidat kuulua niihin miljooniin ikisinkkuihin ketä on turha neuvoa kun ei mee jakeluun.
Ota iraqi