Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinassa katoaa koko ajan ihmisiä, joukossa myös rikkaita ja julkkiksia ja kukaan ei tiedä mitä heille tapahtuu?

Vierailija
03.10.2021 |

Monet olleet kadoksissa vuosikausia ja kukaan ei tiedä missä he ovat?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina on mielivaltainen paskadiktatuuri, jossa kaikilla ihmisoikeuksilla on pyyhitty persettä. Lisäksi he ovat nykyisin levittäytyneet kaikkialle. Kiina on yksi tulevaisuuden todella suurista ongelmista.

Vierailija
22/25 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes ne äärettömän rikkaat Kiinassa ei ole turvassa.

Ali baban omistajamiljardööri katosi siellä myös kun oli ensin sanonut jotain kriittistä hallitusta kohtaan.

https://www.bbc.com/news/technology-56448688

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ketjussa kauhisteltua tapahtuu myös esimerkiksi Yhdysvalloissakin.

Tämä.

Jopa Yhdysvaltojen presidentti hävitettiin sosiaalisesta mediasta väärien mielipiteiden takia.

Somesta hävittäminen uhkaa kaikkia, jotka esim. sanovat biologista naista biologiseksi naiseksi.

Kyllä. Vasemmiston touhu on samanlaista kaikkialla maailmassa.

Vierailija
24/25 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkitrollit aktivoituneet taas.

Vierailija
25/25 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ketjussa kauhisteltua tapahtuu myös esimerkiksi Yhdysvalloissakin.

Tämä tuli itselläkin mieleen. Siellä ei voi nainen yksin kävellä turvallisesti eikä lapsia voi päästää ulos valvomatta. Jos kävelet lapsesi kanssa käsikädessä niin joku voi silti tulla ja ottaa lapsen ja viedä pois. Liikennevaloissa sama jos ovet ei ole lukossa.

Olen vasta vanhemmiten tajunnut mitä vaaroja voi olla elämässä. Olen kuunnellut nyt paljon true crime- podcasteja. Olen ollut tosi sinisilmäinen ulkomailla ja muutenkin.

Me ollaan täällä lintukodossa kyllä totuttu tosi helpolla pääsemään kun on turvallista yleensä. Monet tuudittautuu siihen että ei juuri minulle ikinä satu mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan