Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vahvistaisin itseluottamustani, että uskaltautuisin uimaan yleiselle rannalle ensi kesänä?

Vierailija
03.10.2021 |

Olen koko aikuisikäni valehdellut itselleni, että laihdutan tänä vuonna ja ensi vuonna menen uimaan yleiselle uimarannalle. En ole onnistunut laihduttamaan ja käytän tätä syynä vuodesta toiseen.
Elämäni menee ohi enkä tee sitä mitä rakastan. Kuinka saisin voimaa olla vahvempi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli rannalla aika hiljaista.

Vierailija
2/8 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. En kovin pulska ole nytkään ja nuorena olin hoikka, mutta silti on rantaelämä jäänyt varsin vähäiseksi. Lapsena tykkäsin uida ja polskutella ja niin minä sitä sitten teinkin monta kertaa viikossa. Mikä lie hävetys sitten kasvoi veden ja itseni väliin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua siellä kukaan tuijota, kun kaikki keskittyvät vain sen pohtimiseen miltä itse näyttävät ja ei kai kukaan tuijota.

Vierailija
4/8 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamalla.

Vierailija
5/8 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset Domin hellää ohjausta laihduttamiseesi.

t. setäDom

Vierailija
6/8 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hiljaisemmille uintipaikoille jos noin hävettää. Minäkin käyn mieluummin syrjäisissä poukamissa lähinnä siksi, että inhoan rantojen tungosta ja hälinää.

Vierailija
7/8 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisille rannoille ei kannata edes mennä.

Siellä kaiken maailman Pertit kusee vesiin ja penaskat paskoo rantavesiin.

Perstaudin sieltä saa ei muuta.

T. Kaiken tietävä Lyyli

Vierailija
8/8 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon itse kyyläät muiden ihmisten kroppia ja arvostelet niitä hiljaa tai ääneen? Mua ainakin rannalla kiinnostaa rannalla uiminen, aurinko, eväät, seurassani olevat ihmiset, meri tai järvi, jäätelö jne. Aivan viimeisenä listalla on kytätä, onko muilla ihmisillä ylipainoa. En voi kuvitellakaan mitään tylsempää kuin tuijottaa jonkun läskejä.

Toinen vaihtoehto on mennä uimaa Karhuluodon koirarannalle, samaa Yyterin rantaa, siellä voi uida vapaasti eikä koiraihmisiä taatusti kiinnostaa mikään muu kuin koirat, mutta kukaan ei tarkista että sellainen on mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän