Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies matkoilla. Onko käytökseni normaalia?

Vierailija
26.11.2014 |

Mies lähti matkoille ja asunto on tyhjä. Jotenkin
kummalla tavalla koen helpotusta, että saan vihdoin olla ihan yksin. Mies yritti pyörtää lähtöään edellisenä iltana ja samana aamuna. Toivoisin, että olisi pitempäänkin poissa. Yhdessä asuttu reilu vuosi emmekä ole toistemme kimpussa koko aikaa. Mirlestäni annamme toisillemme paljon tilaa. Onko tällaiset tuntemukset ihan normaaleja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mustakin on ihan mukavaa olla yksin kotona, mies tosiaan neljän päivän reissussa. Huomasin vaan, etten enää osaa nukkua yksin. Joka yö nukkunut todella huonosti, vaikka koko sänky ihan omana ja saa pyöriä ja hyöriä ihan miten tahtoo. Noh, onneks mies tulee huomenna takaisin niin saan minäkin unta.

Vierailija
2/5 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alussa fiilikset katossa, rento ja iloinen olo. Sit tulee ikävä. Empä tiedä onko normaalia tosin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on. Vai onko taustalla jotain minkä vuoksi olet erityisen helpottunut?

Vierailija
4/5 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en osaa sanoa. Yritin nukkua, mutten nukahda. Nyt ärsyttää. Olin n. tunti sitten todella väsynyt. Ap

Vierailija
5/5 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hihkun riemusta aina, kun mies ilmoittaa menevänsä illaksi jonkun kaverin luo tms, "OMAA AIKAA!!" :D on ollut pari kertaa myös niin, et mies on ollut vaikka viis päivää pois. Se ensimmäinen ilta on ihana siihen asti, kun on saanut katsottua loppuun sen oma lempparileffan ja syötyä sen oman lempparijäärelön ilman et sitä on tarvinnut jakaa kenenkään kanssa (ja olo on kamala, kun on vetässytkin kokonaisen paketin :D), mutta sitten kun pitäis mennä nukkumaan, niin iskee se ikävä ja tyhjyys.