Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluan auttaa Hki keskustassa

Vierailija
26.11.2014 |

Hei! Laitoin kommentin masentuneiden keskusteluun, että tulisin tosi mielelläni kävelylle jonkun kanssa Helsingin töölö/laakso/meilahti alueella ja olemaan kuulevana korvana. Löytyykö rohkeaa esim huomenna lenkille?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollipa hyvinkin.

Vierailija
2/23 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ajatus. Mutta en uskalla  lähteä ulos vieraan kanssa. Toivottavasti joku uskaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ihan heiveröinen mimmi ja mietinkin, että tapaamispaikaksi voisi sopia esim.kahvilan, koska en itsekkään uskalla tavata "nettituttua"kadulla. Siitä sitte voitais lähteä kävelylle.Mielelläni yrittäisin auttaa.

Vierailija
4/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin myös harmittaa se, että monet täällä kaipaavat ystävää, mutta kukaan ei uskalla vastata näihin viesteihin. Vaikka koen itseni viehättäväksi ja uskolliseksi ystäväksi.ap25

Vierailija
5/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut ei pysty lenkille, mutta kaunis ajatus, kiitos siitä.

Vierailija
6/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen realistinen nainen. En uskonutkaan, etttä moni haluaa lähteä lenkille, varsinkaan masentuneet. Voin tavata lähipubissa tai kahvilassa/puistossa ja sitten jutella kunnolla muualla. Lähetä sähköpostia osoitteeseen: emiliahaukkasalo@gmail.com

Vierailija
7/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt oo ihan kohderyhmää mutta jos olisin niin saattaisin ajatella että kiva tunnustautua masentuneeks, entäs jos vastassa onkin joku naureskeleva ylilautajonnejen lauma?

Vierailija
8/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin harmittaa tämä jatkuva ystävyyden/sosiaalisuuden puute täällä ja silti mun tarjoama aivan puolueeton korva ei kelpaa :(

Vierailija
9/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:23"]Mä en nyt oo ihan kohderyhmää mutta jos olisin niin saattaisin ajatella että kiva tunnustautua masentuneeks, entäs jos vastassa onkin joku naureskeleva ylilautajonnejen lauma?
[/quote]
Mikä jonnejen lauma? Kai ymmärrät, että mäkin otan riskin kun tarjoon mun seuraa? Voihan joku tulla muaki pilkkaa vaikka ihan vaan tarjoon jutteluseuraa

Vierailija
10/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:23"]Mä en nyt oo ihan kohderyhmää mutta jos olisin niin saattaisin ajatella että kiva tunnustautua masentuneeks, entäs jos vastassa onkin joku naureskeleva ylilautajonnejen lauma?
[/quote]

Siis mitä, "tunnustautua masentuneeksi"? Onko siinä jotain tunnustamista? Kyseessä on sairaus, ihan sama olisi "tunnustautua diabeetikoksi"...

Vierailija
11/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaarggh! Mun idea tässä oli vaan tarjota itteäni ystäväks/tueks sellaselle ihmiselle, joka tukea kaipaa.ap

Vierailija
12/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:23"]Mä en nyt oo ihan kohderyhmää mutta jos olisin niin saattaisin ajatella että kiva tunnustautua masentuneeks, entäs jos vastassa onkin joku naureskeleva ylilautajonnejen lauma? [/quote] Siis mitä, "tunnustautua masentuneeksi"? Onko siinä jotain tunnustamista? Kyseessä on sairaus, ihan sama olisi "tunnustautua diabeetikoksi"...

[/quote]

Harvempi varmaan haluaa suunnilleen lappua otsaansa 'olen masentunut ja yksinäinen'.

Ap en tarkoittanut pahalla tuota viestiäni jonneista, mietin vaan että ehkä siksi moni ei uskalla lähteä tällaiseen. Kiva ajatus muuten

Vierailija
13/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkosi on niin outo, että sinuun ei voi luottaa.

Vierailija
14/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukihenkilöitä mm. mt-kuntoutujille muuten haetaan monessa paikassa, googlella löytyy oman paikkakuntasi systeemit jos kiinnostaa.

7

Vierailija
15/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:39"]

Aaarggh! Mun idea tässä oli vaan tarjota itteäni ystäväks/tueks sellaselle ihmiselle, joka tukea kaipaa.ap

[/quote]

Aikuinen ihminen ei kirjoita noin tällaisesta aiheesta. Olet nuori poika vielä.

Vierailija
16/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä varmaan sitten paljastuu tän palstan ruodollisuus. Oon itse Missionin tukihenkilö, ollut 6 vuoden ajan. Innostuin vaan tän palstan keskusteluiden kautta tarjoamaan tukeani, ilmeisesti siinäkin oli jotain väärin. Toivon kuitenkin viestejä mailiini. T.25-v ope, joka halusi vaan auttaa ja olla seuraksi

Vierailija
17/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin samantyylisen aloituksen n kk sitten. Haukuttiin pedofiiliksi ja ällöttäväksi vanhaksi mieheksi. Ihan olen 20 vuotias nainen. Kaunis ajatus ap!:) Tällä palstalla nyt tuskin mikään pysyy asiallisena.

Vierailija
18/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin sitten vissiin :/

Vierailija
19/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 01:05"]

Tässä varmaan sitten paljastuu tän palstan ruodollisuus. Oon itse Missionin tukihenkilö, ollut 6 vuoden ajan. Innostuin vaan tän palstan keskusteluiden kautta tarjoamaan tukeani, ilmeisesti siinäkin oli jotain väärin. Toivon kuitenkin viestejä mailiini. T.25-v ope, joka halusi vaan auttaa ja olla seuraksi

[/quote]

Kirjoittavatko opet nykyään noin surkeaa suomea?

Vierailija
20/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 01:42"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 01:05"]

[/quote]

Kirjoittavatko opet nykyään noin surkeaa suomea?

[/quote]Ruodollista mutta helsinkissä totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi