G: Mitä lapsesi syö tänään?
Meidän 2-vuotias söi aamupalaksi mysliä, juustoa, kinkkua, kurkkua, porkkanaa ja piltin sekä maitoa ja mehua juomaksi.
Lounaan ja välipalan syö päiväkodissa. Lounaaksi on kalkkunakastiketta ja välipalaksi puuroa.
Illan ruuat hoitaa isä, minä olen töissä.
Kommentit (7)
Lounaan syö eskarissa, en tiedä mitä on listalla. Illaksi ajattelin tehdä spagettia ja lihapullia.
Eskarilainen ja koululainen syö lounaaksi sitä mitä ko paikoissa on tarjolla. Kotimieslapsi syö broileripastaa. Päivälliseksi vedetään koko porukka verilettuja.
Aamupala: Jugurttia. Lounas: Makaroonijauhelihamössö. Välipalaksi piltti. Päivällinen: Perunajauhelihamössö. Iltapala: Kaurapuuro. -Poika 9kk...
lounaaksi riisiä, keitettyjä vihanneksia ja kalkkunafile-tomaattikastiketta, samaa päivälliseksi. Illalla taas puuroa. Riippuen koska herää päiväunilta saa välipalaksi joko hedelmän tai leipää ja jogurttia. Ruokajuomana vesi, unijuomana maito.
syönyt puuroa ruusunmarjasoseella, päivällä perunaa, kasviksia ja naudanlihaa soseena. Esikoinen syö tarhassa joten hänen eväistään en osaa sanoa mitään sen osalta.
aamupala: weetabix, omenalohkoja, leivät juustolla, isompi joi kaakaota pienempi maitoa
lounas: lihaperunasoselaatikkoa ja keitettyjä kasviksia (porkkanaa, kukkakaalia...)
välipala: luulen että leipää ja mehua, hedelmää tai jogurttia tms. Mitä nyt keksin laittaa pöytään
päivällinen: kalakeitto ja sämpylöitä, porkkana-ananas raaste (tosin 1v ei sitä vielä syö)
iltapala: puuroa ja marjoja/hedelmäsosetta, maitoa, leipää jos haluavat
Ois taas pitänyt tarkistaa etukäteen.