Mitä tehdä kun oma taso ei vain riitä niihin itseä miellyttäviin kumppaniehdokkaisiin?
Kun huomaat aina vain saman kaavan toistuvan; Ne joista kiinnostut eivät kiinnostu sinusta, ja ne jotka kiinnostuvat sinusta eivät ole kiinnostavia.
Kun tuosta muodostuu ennemmin sääntö kuin poikkeus, voi siitä päätellä jotakin.
Miten te muut olette pystyneet "tyytymään" niihin epäkiinnostaviin/epäviehättäviin kumppaneihin?
Olen itse jopa yrittänyt pakottaa itseni pitämään näistä alun perin epäviehättävistä, ja tapaillut/seurustellut useammankin kerran kuukausien ajan...Mutta lopputuloksena suhde aina katkeaa minun toimestani, kun en vain pysty pakottamaan sitä kiinnostusta jos sitä ei ole.
Luulisin että en ole yksin tämän ongelman kanssa...Mitä ihmettä tässä oikein voi tehdä?
Kommentit (30)
Ratkaisu on kropan laittaminen timmiin kuntoon eli urheilulliseksi. Tarkoittaa ruokavaliota ja säännöllistä aerobista sekä punttitreeniä. Näin saat muodokkaan symmetrisen ryhdikkään lihaksikkaan kehon ja kapeammat kasvot, jotka vetoavat olit sitten mies tai nainen. Markkina-arvo kasvaa rutkasti. Pelkkä kasvojen ulkonäkö ei ole tärkeä, todella kuosissa oleva urheilullinen kroppa korvaa sen ongelmat. Ja fakta on että myös naamavärkki komistuu/kaunistuu samalla. Aikaa tähän kuluu minimissään puolesta vuodesta vuoteen, mutta sitten alkaa tapahtua. Mitä parempi kroppa, sen parempi saanti. Liian lihasmassan saantia on turha pelätä miehen tai naisen, niitä ei edes saa liikaa markkina-arvon laskemiseksi, jos ei roinaa tai syö itseään sikaniskaksi. Kun ruokavalio on kunnossa lihaskasvuun, mutta pitää rasvaprosentin kohtuu alhaisena menekki on taattu. Vaatii vain tahtotilaa ja itsekuria. Lihamarkkinoissa on kyse aina kaupasta, mitä on valmis tekemään markkina-arvonsa eteen. Pariutumismarkkinat eivät ole hyväntekeväisyyttä.
Etkös jossain viestissä ihaillut "häkkilintuja"? Luonne siis sopisi, ja ulkonäköäkin kehuttiin. Kirjeitä sinne, tulisi turvallisua tapaamisia kun ei tarvitse vuosikausiin tosissaan näyttää että pystyy.
Naiset vissiin haluavat vain jännittäviä miehiä. Jos minä pakottautuisin vastentahtoisesti vaikka edes karaokeen, tulos saattaisi olla jotain tällaista:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on kropan laittaminen timmiin kuntoon eli urheilulliseksi. Tarkoittaa ruokavaliota ja säännöllistä aerobista sekä punttitreeniä. Näin saat muodokkaan symmetrisen ryhdikkään lihaksikkaan kehon ja kapeammat kasvot, jotka vetoavat olit sitten mies tai nainen. Markkina-arvo kasvaa rutkasti. Pelkkä kasvojen ulkonäkö ei ole tärkeä, todella kuosissa oleva urheilullinen kroppa korvaa sen ongelmat. Ja fakta on että myös naamavärkki komistuu/kaunistuu samalla. Aikaa tähän kuluu minimissään puolesta vuodesta vuoteen, mutta sitten alkaa tapahtua. Mitä parempi kroppa, sen parempi saanti. Liian lihasmassan saantia on turha pelätä miehen tai naisen, niitä ei edes saa liikaa markkina-arvon laskemiseksi, jos ei roinaa tai syö itseään sikaniskaksi. Kun ruokavalio on kunnossa lihaskasvuun, mutta pitää rasvaprosentin kohtuu alhaisena menekki on taattu. Vaatii vain tahtotilaa ja itsekuria. Lihamarkkinoissa on kyse aina kaupasta, mitä on valmis tekemään markkina-arvonsa eteen. Pariutumismarkkinat eivät ole hyväntekeväisyyttä.
Ei pidä paikkansa.
Jos kävisit itse salilla, tietäisit että siellä on vartaloita jotka ovat kuin veistoksia, mutta niihin liitetty naamavärkki saa sinut voimaan pahoin.
Pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto, pakkotoisto…
Avaus on erinomainen osoitus siitä, ettei tasoteoriasta/sen tuntemisesta todellakaan ole mitään hyötyä.
Väkisin kun et voi ketään vastentahtoista Suomessa pakottaa, joten eipä niin kerrassaan mitään tehtävissä.
Ehdotan runkkaamista ja katkeroitumista.
Ei siinä voi tehdä yhtään mitään. Niin helppoa se on.
Ikuinen kierrehän tämä on.