Mitä tehdä kun oma taso ei vain riitä niihin itseä miellyttäviin kumppaniehdokkaisiin?
Kun huomaat aina vain saman kaavan toistuvan; Ne joista kiinnostut eivät kiinnostu sinusta, ja ne jotka kiinnostuvat sinusta eivät ole kiinnostavia.
Kun tuosta muodostuu ennemmin sääntö kuin poikkeus, voi siitä päätellä jotakin.
Miten te muut olette pystyneet "tyytymään" niihin epäkiinnostaviin/epäviehättäviin kumppaneihin?
Olen itse jopa yrittänyt pakottaa itseni pitämään näistä alun perin epäviehättävistä, ja tapaillut/seurustellut useammankin kerran kuukausien ajan...Mutta lopputuloksena suhde aina katkeaa minun toimestani, kun en vain pysty pakottamaan sitä kiinnostusta jos sitä ei ole.
Luulisin että en ole yksin tämän ongelman kanssa...Mitä ihmettä tässä oikein voi tehdä?
Kommentit (30)
Teet sadannen - tuhannennen avauksen aihevapaalle, ja toivot että jotain muuttuu?
Sun pitää mennä hoitoon ja aloittaa oikea lääkitys, jankkaat asiasta täälä turhan usein.
Ei voi tehdä mitään muuta, kuin liikkua sellaisissa paikoissa ja harrastuksissa, joissa on mahdollista tutustua juuri itselleen mielenkiintoisiin ihmisiin. Lisäksi tarvitaan kovasti hyvää tuuria.
Ilmoitettu jälleen kerran asiattomaksi provoilun perusteella. Mitä useampi ilmoittaa, sitä varmemmin poistuu.
Miksi se kumppani pitäisi väkipakolla olla? Miksi edes yrität seurustella niiden kanssa jotka eivät viehätä? Tyydy r*nkkaamaan niille, joiden kaltaisia et ikinä saa.
Vierailija kirjoitti:
Teet sadannen - tuhannennen avauksen aihevapaalle, ja toivot että jotain muuttuu?
Väitätkö että asia ei olisi edelleen ajankohtainen?
Mun puoliso on mitättömän näköinen harmaavarpunen, ylipainoinen, ei kovin fiksu ja kaikenlisäksi vielä täysin syntyperäinen suomalainen.
Ei siis mikään saalis.
Yhdessä olemme olleet yli 20v kuitenkin.
Asian olen ratkaissut käymällä maksullisissa naisissa.
Ei ole helpompaa tapaa saada ulkomaalaista 20v silaritissi-instagrampyllistelijää omakseen kuin tämä tapa.
Lopeta tasohörinät ja ala elää
Siitä eteenpäin hyvä ja kiinnostava tyyppi on hyvä tyyppi eikä mikään vertailuluku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö että asia ei olisi edelleen ajankohtainen?
Joskus muinoin jotkut vielä jaksoivat antaa neuvojakin, mutta kun ne eivät ilmeiseti kelvanneet niin nyt vastaukset tullee olemaan luokkaa - haukkaa heinää.
Josko lueskelisit ajatuksella niitä vanhoja ketjuja uudelleen?
Hanki ensin tervemieli, lopeta naisten haukkuminen, itsetunto kuntoon, kohtele KAIKKIA NAISIA ARVOKKAASTI. Eiköhän ala löytymään samanhenkinen kaunis nainen ulkoseisti ja sisäisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4307529/miehet-ketokaa-miten-rumempi-ty…
Tuolla hyviä vinkkejä
Onko poikaystävätkin sellaisia, joihin vain tyydyt kun et saa paikkakunnan kingiä plakkariin? Nice attitude...
Älä huoli. Kyllä se taso rupeaa laskemaan kun ikää tulee.