Mihin hävisi av:n rumin kroppa keskustelu?
Kommentit (10)
Siinä oli virheellinen otsikko, joten keskustelu jouduttiin poistamaan.
Kroppa oli liian ruma keskustelupalstalle.
Eikä, olisin halunnut katsella sitä kroppaa vielä vähän lisää, oli niin kuuma pakkaus kyllä. Anteeksi naisia esineellistävä asenne, olen enimmäkseen herrasmies näissä asioissa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:38"]
Eikä, olisin halunnut katsella sitä kroppaa vielä vähän lisää, oli niin kuuma pakkaus kyllä. Anteeksi naisia esineellistävä asenne, olen enimmäkseen herrasmies näissä asioissa.
[/quote] Vuoden vässykkäpalkinto menee sinulle
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:38"]
[/quote]
Jep, esineellistän anonyymin naisen anonyymia kuvaa anonyymisti anonyymilla nettifoorumilla, aika kaukana mistään äijäilystä kyllä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:38"]
[/quote]
Onko se niin vaikea uskoa että joku tykkää lihavanmasta?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:38"] Eikä, olisin halunnut katsella sitä kroppaa vielä vähän lisää, oli niin kuuma pakkaus kyllä. Anteeksi naisia esineellistävä asenne, olen enimmäkseen herrasmies näissä asioissa. [/quote] Vuoden vässykkäpalkinto menee sinulle [/quote] Onko se niin vaikea uskoa että joku tykkää lihavanmasta?
[/quote] "lihavanmasta" et oo tosissas? Se on LIHAVAMMASTA
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:38"] Eikä, olisin halunnut katsella sitä kroppaa vielä vähän lisää, oli niin kuuma pakkaus kyllä. Anteeksi naisia esineellistävä asenne, olen enimmäkseen herrasmies näissä asioissa. [/quote] Vuoden vässykkäpalkinto menee sinulle [/quote] Onko se niin vaikea uskoa että joku tykkää lihavanmasta?
[/quote] "lihavanmasta" et oo tosissas? Se on LIHAVAMMASTA
[/quote]
No voi anteeksi, tuli näppäilyvirhe.
Joku heitti sinne Chicago-Iidan nakukuvat
?