Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo yhden yön juttu

Vierailija
26.11.2014 |

Minulle sattu viime viikonloppuna outo yhden yön juttu, jonka haluaisin jakaa teille ja kysyä mielipidettänne. Pokasin naisen baarista ja päädyimme kämpälleni. Kaikki eteni normaalisti, kunnes tuli alusvaatteiden riisumisen aika. Hän ilmoitti että voi harrastaa seksiä kanssani, mutta ei halua näyttää pilluaan minulle. Lupasin noudattaa hänen tahtoaan ja harrastimme seksiä ilman, että vilkaisinkaan hänen alapäätään. Ihan hauskaa oli, mutta vähän erikoinen pyyntö mielestäni. Nyt kysyisinkin teiltä naisilta, annatteko/oletteko antaneet yhden yön partnerinne nähdä kaiken teistä? Minusta on hieman outoa, että harrastaa satunnaista seksiä yrittäen kuitenkin peitellä itseään. Mitä mieltä olette?

Olen 24-vuotias mies, joka on eronnut n. puoli vuotta sitten pitkän, nuorena aloitun seurustelun jälkeen, joten kauheasti ei ole kokemusta yhden yön jutuista, siksi haluaisin kuulla kokemuksianne ja mielipiteitänne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsista. Käviköhän nyt niin, että pokasit sukupuolensa korjauttaneen miehen.

Vierailija
2/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulle tullut vastaan mutta naisella oli varmaan joku kompleksi. Saitko kuitenkin kosketella? 

Yhden kauniin naisen tiedän joka on mielestään niin ruma ettei riisuudu kenenkään nähden alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen, et siel naisella kukki joku kiva sukupuolitauti..

Vierailija
4/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitti olevansa vain ujo eikä halua näyttää paikkojaan heti, ettekö usko tämän olevan totta? No itse asiassa ei tuntunut kauheasti tykkäävän koskettelustakaan, ei kuitenkaan sitä kieltänyt. Kumia onneks tuli käytettyä mutta täytyypä käydä jossain vaiheessa testeissä varmuuden vuoksi.

Vierailija
5/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maailma on nykyään sellainen, että ei ole ihme jos joka toisella on kompleksi ulkonäöstään

g

Vierailija
6/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole mielestäsi outoa? Erilaisia alapäitä on tullut nähtyä paljon kuvissa ja oikeastikin muutamia, rumaa ei ole kuitenkaan vielä koskaan tullut vastaan.

ap

Vierailija
7/11 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vamppasin ihan kivan näköisen miehen baarista viime viikonloppuna ja mentiin illan päätteeksi meille. Ei siinä kaun mennyt, kun olin tissit paljaana makkarissa valmiina paneen. Mies kuitenkin tuntui jotenkin estyneeltä. Kysyin, että onko jokin hätänä. Mies sanoi, että ei mikään, mutta hän on homo

Ällistyin niin, että ehdin jo kuivua. Mies sanoi, ettei hän oikein innostu siitä vauvareiästä vaan haluaisi peppua. Ensin ajattelin, että jaaha, tämä olikin sitten tässä, mutta hetken pähkäiltyäni ajattelin, että miksei voisi kokeilla peppuseksiäkin, kun mies oli tosi miellyttävä.

Pyllistin mieheen päin, jolla alkoi heti seisoa. En tykännyt koko hommasta. Kipeää teki ja oli likainen olo sen jäkeen pitkään. Pyysin miestä lähtemään kotiin. Jäin ällistyneenä miettimään illan tapahtumia ikkunan ääreen.

Vierailija
8/11 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:56"]

Väitti olevansa vain ujo eikä halua näyttää paikkojaan heti, ettekö usko tämän olevan totta? No itse asiassa ei tuntunut kauheasti tykkäävän koskettelustakaan, ei kuitenkaan sitä kieltänyt. Kumia onneks tuli käytettyä mutta täytyypä käydä jossain vaiheessa testeissä varmuuden vuoksi.

[/quote]

Kondyloomahan tarttuu kuminkin kanssa, ja näkyvinä oireina just ne kukkakaalimaiset "syylät" alapäässä, jotka hoitamattomina voivat kasvaa todella isoiksi ja vastenmielisen näköisiksi... Tarttumiseen riittää varsinkin "kukintavaiheessa" ihan vaan ihokosketus... 

Toivottavasti tässä ei nyt kuitenkaan ollut siitä kysymys, mutta tarkkaile penistäsi ja kiveksiäsi sekä peppureiän ympäristöä (joihinkin em. paikoista ne ilmestyy jos ilmestyy muutaman kuukauden sisällä, mutta voi mennä kauemminkin). 

Vierailija
9/11 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii nyt kuulostaa kyllä siltä, että siellä on herpes tai kondylooma kukkinut. Ne kummatkin muuten tarttuu kortsunkin kanssa. Siksi ei pahemmin yhdenillanjutut houkuttele

Vierailija
10/11 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sua vietiin... Noinkin voi siis kakkosta saada

Vierailija
11/11 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosisttelen lämpimästi lääkäriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi